Перегляд за Автор "Budiianskyi, Mykola F."
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The course of lectures of general psychology(Odessa I.I. Mechnikov National University, 2017) Budiianskyi, Mykola F.; Vishtalenko, E. D.; Yunh, Nataliia V.; Будіянський, Микола ФедоровичTo begin studying such a psychical process as "Perception" it is necessary to clear up the idea of the following positions: the essence of perception process, apperception as the man’s past experience and perception as a reaction of grasping and reaction of the detailed vision. I.M. Sechenov stated that interconnection of feelings is perception itself. However it is a simple set of various feelings that gives complete perception of object or phenomenon to the man. Between feelings there are certain intercommunications, and this task is executed by analyzers. Thus between corresponding centers in a cortex there are temporal nervous connections exactly how they exist really in an object or phenomenon. Consequently, feeling and perception is links of single process of perceptible cognition.Документ The course of lectures of general psychology(Odessa I.I. Mechnikov National University, 2016) Budiianskyi, Mykola F.; Vishtalenko, E. D.; Yunh, Nataliia V.; Будіянський, Микола ФедоровичIn the study of this subject it is advisable to focus on two main issues: 1. The definition of psychology as a science and the emergence of the subject of psychology. 2. Evolution psychic and mental reflection is a subjective reflection of the objective worldДокумент Взаємодія і взаємозв'язок у співпраці оперативних служб та слідчих підрозділів (організаційно-психологічний аспект)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2001) Будіянський, Микола Федорович; Будиянский, Николай Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Розглянуто важливу сферу діяльності в структурі органів внутрішніх справ. Визначаються певні організаційні та психологічні рекомендації, які можуть допомогти поєднати вищеназвані зусилля для досягнення єдиної мети у встановленні істини.Документ Возрастные различия в проявлении психологического здоровья личности(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Будиянский, Николай Федорович; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.В статье представлены результаты эмпирического исследования, направленные на изучение индивидуальных проявлений психологического здоровья личности. Выявлены возрастные различия в проявлении психологического здоровья в зависимости от его типа, которые связаны с биологическим развитием человека. Установлено, что приоритеты в проявлениях психологического здоровья, связанных с гармонизацией и обеспечением комфорта в разных сферах жизнедеятельности человека, меняются с возрастом и им обусловливаются.Документ Гендерні та вікові прояви агресії неповнолітніх(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Будіянський, Микола Федорович; Будиянский, Николай Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Стаття присвячена проблемам виникнення агресії у неповнолітніх. Визначаються певні вікові та статеві відмінності агресивної поведінки та причини її виникнення.Документ Готовність до змін як ресурс подолання психологічної кризи(Науково-парктичний журнал Південно-наукового Центру АПН України, 2016) Бринза, Ірина В’ячеславівна; Будіянський, Микола Федорович; Брынза, Ирина Вячеславовна; Будиянский, Николай Федорович; Brynza, Iryna V.; Budiianskyi, Mykola F.У статті надаються результати емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення феномену психологічної кризи та особистісної готовності до зміни. Встановлені статистичні закономірності між показниками психологічної кризи та особистісної готовності до змін. Порівняльний аналіз випробуваних із різними рівнями переживання психологічної кризи надав можливості встановити схожість і розбіжність в конфігурації профілів структури психологічної готовності до змін.Документ Личностное самоопределение как психологическая проблема(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Будиянский, Николай Федорович; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.В статье рассматриваютя проблемы самоопределения личности и различные подходы в толковании этой проблемы. В частности, выделяются профессиональное самоопределение и его роль в становлении личности в подростковом и юношеском возрасте.Документ Мотивація насильницької поведінки підлітків(2013) Будіянський, Микола Федорович; Будиянский, Николай Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Стаття присвячена визначенню мотивації насильницькій поведінки підлітків, зокрема хуліганських дій. Визначені типи хуліганських дій та психологічні механізми цих дій.Документ Особенности безопасности личности подростка в современной образовательной среде(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Будиянский, Николай Федорович; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Подростковый возраст, как критический и переходный. Появление новообразований, обусловленных сменой и развитием ведущих типов деятельности. Психологически безопасная образовательная среда, удовлетворение и развитие социально ориентированных потребностей ребенка. Полное раскрытие личностных потенциалов и сохранение психологического здоровья, как условие психологической безопасности. Становление личности подростка в современной школе.Документ Особливості прояву агресивності в підлітків(2013) Будіянський, Микола Федорович; Будиянский, Николай Федорович; Budiianskyi, Mykola F.У статті представлено аналіз та особливості прояву агресивності підлітка та її зв'язок з соціальним оточенням, яке по різному впливає на розвиток підлітка. Пропонуються рекомендації по зниженню рівня агресії.Документ Психологические особенности принятия управленческих решений(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2001) Будиянский, Николай Федорович; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Как известно, на любой стадии управления принимаются определенные решения. Научными исследованиями подтверждено, что участие в принятии решений является чрезвычайно важным мотивационным фактором. С точки зрения известных исследователей проблем управления Г. Купца и С. О’Доннелла, участие подчиненных в планировании должно быть максимально широким, поскольку этим обеспечивается наилучшее понимание планов, а также большее желание реализовать их [2].Документ Психологические особенности принятия управленческих решений(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2002) Будиянский, Николай Федорович; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Самыми сложными управленческими ситуациями являются такие, где действует человеческий фактор. В содержание человеческого фактора вплетаются мотивационные, личностные и иные субъективные переменные. Предвидеть действие этих переменных в их сложных сочетаниях, как это имеет место в действительности, невозможно. Учитывая это, можно сказать, что для принятия решений в ситуациях действия человеческого фактора недостаточно одних только суждений.Документ Психологические особенности решения управленческих задач (стратегии, техники и методы)(2017) Будиянский, Николай Федорович; Budiianskyi, Mykola F.; Будіянський, Микола ФедоровичДля эффективной деятельности любой организации необходима постановка определенных целей (задач). Задачи, которые ставятся внутри организаций, обычно называют управленческими. Лицом, ответственным за решение задач организации, является руководитель. Основное содержание его деятельности реализуется через решение управленческих задач на всех этапах выполнения управленческих функций, решение задач управления предполагает установление сложных отношений многоуровневого порядка между различными элементами разнообразных задач. Ими могут быть задачи, относящиеся к разряду экономических, технических, техно- логических, психологических, социально-психологических и пр.Документ Психология закономерности управленческой деятельности(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Будиянский, Николай Федорович; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Поскольку управление осуществляется через взаимодействие людей, руководителю в своей деятельности необходимо учитывать законы, определяющие процессы, межличностные взаимоотношения, групповое поведение. Некоторые из этих законов приводятся ниже. Термин “закон” употребляется не в строго широком толкованииДокумент Психология ответственности(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Будиянский, Николай Федорович; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Термин “ответственность” имеет прямое отношение к различным областям психологии. Содержание этого понятия анализируется в связи с изучением личности, когнитивных процессов, психологии управления, нравственного воспитания. Ответственность изучается не только психологами, но и юристами, социологами, философами. Показательно, что даже в рамках одной науки термин “ответственность” употребляется для рассмотрения различных сторон деятельности человека.Документ Психологічний феномен керівництва(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2000) Будіянський, Микола Федорович; Будиянский, Николай Федорович; Budiianskyi, Mykola F.За психологічними критеріями визначається потенційна здатність до лідерства і керівництва. Однак у практиці ділових стосунків психічні якості керівника доповнюються набутим досвідом, певними управлінськими уміннями, методами і прийомами, які реалізуються на практиці.Документ Психологія(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Фурта, Ірина Юріївна; Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.Методичні рекомендації з дисципліни «Психологія» включають запитання, які виносяться на семінарсько-практичні заняття, завдання для самостійного виконання студентами, теми для наукових повідомлень та доповідей і рекомендовану літературу для вивчення курсу. Мають на меті допомогу в організації самостійної роботи. Методичні рекомендації призначені для студентів 1 та 2 курсу денної та заочної форми навчання, здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОНУ імені І. І. Мечникова за непсихологічними спеціальностями (054 «Соціологія», 052 «Політологія», 055 «Міжнародні відносини», 035 «Філологія»).Документ Психологія вищої школи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Подшивалкіна, Валентина Іванівна; Будіянський, Микола Федорович; Кириченко, Ольга Миколаївна; Podshyvalkina, Valentyna I.; Budiianskyi, Mykola F.; Kirichenko, Olga M.Докторські програми передбачають не тільки підготовку до наукової діяльності, а також мають за мету підготовку кадрів для вищої школи. Мета дисципліни “Психологія вищої школи" полягає у створенні умов для засвоєння здобувачами психологічних складових професійної викладацької діяльності в ВНЗ та у сприянні формуванню психологічній культури та етичної поведінки викладача вищої школи. Завдання - оволодіння здобувачами фундаментальними поняттями і принципами психології вищої школи; - вивчення особливостей сучасних проблем функціювання освітніх організацій - розуміння психологічниз проблем розвитку вищої освіти - володіння діагностичними методами психології вищої школи та психологічними методами оптимізації освітніх організації. Процес вивчення дисципліни спрямований на формування елементів наступних компетентностей: ІК - Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі психології, в тому числі професійної та/або дослідницько- інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних психологічних знань та/або професійної практики ЗК5 - Здатність діяти на основі етичних міркувань при проведенні наукових досліджень, презентації їх результатів та у науково-педагогічній діяльності. СК4 - Здатність до самоменеджменту, планування і розв’язування задач власного професійного і особистісного зростання, відповідальність за навчання інших при проведенні науково-педагогічної діяльності. СК7 - Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології.Документ Психологія ринкових відносин(2003) Будіянський, Микола Федорович; Budiianskyi, Mykola F.У самому загальному змісті психіка — це властивість сприймати, пізнавати і регулювати на цій основі свою поведінку і діяльність, тобто властивість вживатися в цей світ і виживати в ньому. Отже, поведінка людини в даному випадку — це здатність постійно вживатися у світ, вписуватися в нього, а діяльність — навпаки, здатність (якщо коротко) виживати (не просто в смислі “залишатися живим”, а насамперед у розумінні “виживати у світі, переходити зі сталих застарілих форм у нові стани, у новий світ”). Людина постійно вивчає можливості, створює умори, знаходить засоби. Вона постійно трудиться, щоб поновлювати хоча б те, що проживає, витрачає.Документ Психологія юридичного конфлікту(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Будіянський, Микола Федорович; Будиянский, Николай Федорович; Budiianskyi, Mykola F.У зазначеній статті здійснюється дослідження юридичної конфліктології - науки, яка вивчає й узагальнює ознаки, що характеризують конфлікт із позицій або в аспекті права.