Перегляд за Автор "Aleksandrov, Oleksandr V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Авторитет или автор?(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Александров, Александр Васильевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Вопросительная форма названия этой статьи - отнюдь не риторическое, как может показаться на первый взгляд, ухищрение, имеющее своей целью привлечь внимание к ее содержанию. Альтернативность, составляющая суть данной формулировки, действительно отражает состояние научной разработки темы автора в так называемом риторическом типе литературы, к которому вполне обоснованно относят и средневековые произведения, в частности, киеворусские памятники домонгольского периода. Однако эта альтернативность, сопряженная с тенденцией к замене фундаментальной научной категории, какой является «автор», довольно узким по своему значению и терминологически нечетким понятием «авторитет», представляется в научном отношении некорректной. Причина коренится в недостаточной разработанности категории «автор» в целом и, особенно, касательно ранних эпох истории литературы.Документ БАЗОВА МОДЕЛЬ ПУБЛІЦИСТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Астропринт, 2012) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.У статті визначено витоки структури базової моделі публіцистичної комунікації.Документ Возвращение(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Александров, Александр Васильевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.В 2003 г. профессор Корнельского университета (США) С. Я. Сендерович подарил Научной библиотеке Одесского национального университета несколько своих книг. Вскоре состоялась их презентация. О монографиях ученого докладывали профессор Александров А. В., доценты Н. В. Верещагина и Мусий В. Б. Ниже опубликован текст доклада А. В. Александрова.Документ Вірність собі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2001) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Рец. на кн.: М. Г. Соколянский. И несть ему конца: Статьи о Пушкине. —Одесса: Астропринт, 1999. — 140 с.Документ «Критика»: Камо Грядеши?(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Александров, Александр Васильевич; Aleksandrov, Oleksandr V.; Александров, Олександр Васильович«Критика» (Киев) была основана в 1996 году как газетно-журнальное издание, выходящее один раз в месяц. Формат его 265 х 370 с применением скрепления листов. Сейчас это малообъемный журнал в обложке типа «Крокодил». Иногда два месячных номера объединены в один. Язык украинский.Документ Кросс-медиа и Интернет-реалии Украины(Астропринт, 2013) Александров, Александр Васильевич; Оскрого, Владимир Григорьевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Документ Масово-комунікаційні моделі «Листів до любезних земляків» Григорія Квітки-Основ'яненка(Астропринт, 2014) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Стаття присвячена аналізу твору видатного українського письменника як явищу масової комунікації. Установлюються ментальні платформи, апелюючи до яких Квітка досягає необхідного контакту з реципієнтом — селянством. У виявлених у ході дослідження комунікаційних моделях розмежовуються модель світу та прищеплене до неї семантичне поле як частини єдиного цілого. Описані засоби, за допомогою яких автор «Листів» намагається вплинути на поведінку читачів.Документ Образный мир духовных стихов о святых. Статья первая(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1997) Александров, Александр Васильевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Духовный стих как произведение словесно-образного устного творчества народа — это, по определению Г. П. Федотова, религиозная песня «былинного (тонического) стиха, чаще всего эпическая, исполняемая обыкновенно бродячим певцом». Калики перехожие, как называли исполнителей духовных стихов, в большинстве своем были слепцами. Источниками, из которых они заимствовали религиозный сюжет для своих песен, являлись скорее всего не книги, а праздничное богослужение. Это творчество, опираясь на устную память, довольно свободно, если не сказать произвольно, обращалось с «первоисточниками», поэтому установить их бывает сложно, а подчас и невозможно.Документ П. М. Біціллі - історик та теоретик середньовічної культури(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Біціллі реконструює середньовічну свідомість почасти інтуїтивно. Саме інтуїтивізм, причому інтуїтивізм науковий, а не художній, як основа дослідницького методу Біціллі, дозволив йому представити середньовічну культуру як систему.Документ Паломницька оповідка ігумена Данила як путівник(2016) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Pilgrim prose continues traditions of the archaic genre of the guide-book, the structural basis of which is narration about the way which connects a person with the world. In spite of recoding of the model of the world and a person according to Christian symbolism, the Kyivan Rus' journey of father superior Danylo of the beginning of the 12th century keeps the mythopoetic narrative model which points on the utilitarian and not only sacred ritual text destination.Документ Паралельні світи реклами(Астропринт, 2012) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.; Александров, Александр ВасильевичУ статті зіставляються міфологічний, художній та рекламний типи творчого мислення. Визначається специфіка рекламного контенту. Вона вбачається у високій цілісності, яка дає змогу досягти підсвідомості реципієнта.Документ Подорожній нарис: «пам’ять жанру» Стаття перша. На перетині видів масової комунікації(Астропринт, 2015) Александров, Олександр Васильович; Александров, Александр Васильевич; Aleksandrov, Oleksandr V.У статті вперше представлена авторська концепція подорожнього нарису як контенту різних видів масової комунікації. Основною особливістю цього різновиду жанру визначається архаїчний синкретизм автора та мандрівника-оповідача, який жорстко детермінує кут сприйняття дійсності.Документ Публіцистична впливовість сучасної фотожурналістики (за матеріалами інформаційно- політичного видання «Корреспондент»)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Ще в доісторичні часи у людини з’явилася потреба зображувати зовнішній світ, особливо явища, із якими вона стикалася у повсякденному житті. Про це свідчать численні наскальні малюнки. З часом із цієї потреби народилося зображальне мистецтво, яке відображало дійсність у наочних образах, які сприймає наш зір. Створенню фотографії передували відкриття багатьох поколінь учених і винахідників. Із впевненістю можна сказати, шо винахід фотографії пов’язаний із іменами Луї Жака Дагерра і Вільяма Генрі Фокс Талбота, при цьому необхідно відзначити, що їхнім працям передували досліди Жозефа Нісефора Ньєпса.Документ СВОЄРІДНІСТЬ ЛІТЕРАТУРИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ (XI — перша половина XIII ст.)(Астропринт, 2009) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.У статті розглянуто своєрідність літератури Київської Русі ХІ — першої половини ХІІІ ст., найважливішою особливістю якої є синтез двох традицій: візантійсько-християнської та автохтонної. Доведено, що саме діяльність Володимира Великого варто вважати точкою відліку зародження української літератури Київської Русі.Документ Сказание о Борисе и Глебе и близнечный миф(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1998) Александров, Александр Васильевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Художественная завершенность и целостность образного мира Сказания сочетается с внешней “пестротой” его составных частей. Различия между отдельными частями настолько существенны, что отнести это произведение к какому-либо одному традиционному жанру средневековой литературы невозможно.Документ Сказання про Бориса і Гліба та мученіє Вячеслава Чеського(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Художня завершеність і цілісність образного світу Сказання поєднується із зовнішньою “строкатістю” його складових частин. Однією з причин цього є те, що в Сказанні про Бориса і Гліба переплелися різні жанрові традиції. Жанрово-стилістичні відмінності між окремими частинами настільки суттєві, що твір не вкладається в рамки якоїсь однієї жанрової традиції.Документ «Соборное» авторство и целостность христианского символического произведения(Астропринт, 2013) Александров, Александр Васильевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.У статті аналізуються основні аспекти категорії авторства християнського символічного твору у її триєдинстві: Бог, автор і читач. Висвітлено особливості вербального творчого мислення, яке здійснює операції артикуляції та синтезу на семантичному рівні.Документ «Соборное» авторство и целостность христианского символического произведения(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Александров, Александр Васильевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.В статье исследуются основные аспекты категории авторства христианского символического произведения в ее триединстве: Бог, автор и читатель. Освещены особенности вербального творческого мышления, которое осуществляет операции артикуляции и синтеза на семнтичном уровнеДокумент Специфіка мотиваційного аспекту рекламного тексту, орієнтованого на чоловічу аудиторію(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Стоянова, Наталя; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Ефективність рекламної кампанії значною мірою залежить від точно визначеної цільової аудиторії, від грамотного аналізу процесу прийняття нею рішення про купівлю продукції. Активізація останнім часом уваги дослідників до проблем адресної скерованості рекламного повідомлення (див. роботи О. Зозульова, Т. Ковалевської, Л. Павлюка, О. Порпуліт) обумовлена низкою чинників: 1) визнання того факту, що підвищення доходів населення не сприяло росту споживання, й, відповідно, виникла необхідність узгодження попиту й пропонування на принципово новій основі— це до початку виробництва; 2) усвідомлення неефективності старих методів рекламування, пошук додаткових можливостей щодо методів зацікавлення й утримання уваги споживача, оформлення й подання рекламних повідомлень. Наведені аргументи переконують в актуальності теми наукової роботи.Документ Старокиївська агіографічна проза ХI-ХII ст.: риси своєрідності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2001) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Аналіз співвідношення символіко-дидактичного та реально-фактографічного образного рядів дозволяє висвітлити своєрідність старокиївської агіографічної прози XI—XII ст., в якій, безперечно, знайшов відображення культ роду та землі як основи міфологічної свідомості українського народу. Старокиївська агіографічна проза знаходилась під відчутним впливом уявлень про сакральний характер роду та землі.