Діалог: Медіа-студії
Постійне посилання зібрання
Галузь і проблематика: видання присвячене дослідженню питань комунікації у політичній, соціальній та культурній сферах.
Повні тексти видання доступні на сайті Нб за посиланням:
http://lib.onu.edu.ua/dialog-media-studiyi-2/
Переглянути
Перегляд Діалог: Медіа-студії за Автор "Kondratenko, Nataliia V."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діалогічність як принцип створення та функціонування художнього дискурсу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Статтю присвячено аналізу художнього дискурсу в комунікативному аспекті. Визначено стрижневий принцип текстотворення — діалогічність як взаємодію автора й читача (суб’єктна діалогічність) та як взаємодію текстів (міжтекстова взаємодія). Аналіз здійснено на матеріалі модерністських і постмодерністських художніх творів українських письменників.Документ Засоби мовленневого впливу в політичному дискурсі (на материалі передвиборних кампаній 2004-2007 років)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Поняття впливу останнім часом широко використовується як провідна категорія нової галузі мовознавчої науки - сугестивної лінгвістики. Фахівці виокремлюють різні типи впливу, наслідком яких є завжди зміна поведінки реципієнта - незалежно від того, експліцитний чи імпліцитний вплив здійснено. Для передвиборної пропаганди основний інтерес становить той різновид впливу, що прийнято називати сугестією, або навіванням.Документ Зелінська Н. В. Поетика приголомшеного слова (україська наукова література XIX - . початку XX ст.): монографія. - Львів: Світ, 2003. - 352 С.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Монографію львівської дослідниці Н. В. Зелінської присвячено дослідженню української наукової літератури в історичному, типологічному та естетичному аспектах, причому на перше місце висувається останній - естетичний, який передбачає новий підхід до вивчення наукових творів - з позицій поетики. Цей підхід не лише репрезентовано на теоретичному рівні, а й втілено в монографію авторки, що має не лише наукову цінність, а й естетичну.Документ Капелюшний А. О. Стилістика й редагування: практичний словник-довідник журналіста. - Львів: ПАІС, 2002. - 576 с.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Книгу А. О. Капелюшного «Стилістика й редагування» визначено автором як практичний словник-довідник журналіста. Чинний стандарт пропонує кілька типів довідкових видань прикладного характеру, що відрізняються за характером поданої інформації, серед них є і виробничо-практичний, що максимально наближується до специфіки рецензованого видання. Хоча автор подає вузьке визначення книги, але, на наш погляд, «Стилістика й редагування» демонструє значно ширший спектр висунутих і розв’язаних проблем, релевантних у викладанні курсів зі стилістики студентам-журналістам.Документ Невербальні складники політичної комунікації (виборча кампанія 2004 року у висвітлені ЗМІ)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Українська політична комунікація, існуючи в культурному просторі, повною мірою демонструє загальні тенденції сучасного світосприйняття, серед яких одними з провідних є візуалізація та текстуалізація. Аналізуючи рекламні коди, У. Еко зазначає: «словесний регістр використовують здебільшого для прив’язки повідомлення, тому що візуальний образ часто стає двозначним і може витлумачуватися по-різному».Документ Політичні листівки в маніпулятивних технологіях: мовний вплив на реципієнтів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2006) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Листівки належать до найекономічніших форм політичної агітації. Їх розкладають по поштових скринях потенційних виборців, роздають на вулицях, під час масових заходів. Специфіка листівок як жанру політичної комунікації полягає, на нашу думку, в тому, що вони поєднують у собі риси офіційної та неофіційної інформації. На відміну від офіційних періодичних видань, листівки розповсюджуються не за передплатою, а безкоштовно, а їхні автори й розповсюджувачі загалом не несуть відповідальності за інформацію незалежно від її характеру. Ми проаналізували передвиборчі листівки, поширені під час президентських виборів в Україні (2004 рік) та виборів до Верховної Ради України (2006 рік) у світлі застосування в тексті маніпулятивних прийомів. 3 огляду на специфіку нашого регіону, переважна більшість розглянутих листівок, що функціонували в російськомовному середовищі, видані російською мовою, тому ми залишаємо тексти без перекладу.Документ Рец. на кн.: Лавриненко С. Т. Синтаксис української мови: практикум. - Ізмаїл: ІДГУ, 2007. - 176 с.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Глобальний перехід до кредитно-модульної системи навчання у вищій школі зумовив пошук нових ідей як щодо форм контролю успішності студентів, так й щодо типів завдань і питань. 3 огляду на це виданий в м. Ізмаїлі навчальний посібник-практикум із синтаксису української мови- є взірцем навчального видання нового типу.Документ Рец. на кн.: Різун В. В., Непийвода Н. Ф., Корнєєв В. М. Лінгвістика впливу: Монографія. - К., 2005.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2006) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Монографія створена для Автора і в пам’ять про Автора – Наталію Федорівну Непийводу, якій, власне, і належить розробка нового для україністиці напряму філологічної науки. Велика шана колегам Наталії Федорівни, які завершили i видали цю книгу, що підсумовує вітчизняні дослідження в галузі масової комунікації та окреслює перспективні шляхи й тенденції її розвитку.Документ Співвідношення змістового та візуального центрів у зовнішній соціальній рекламі (на матеріалі соціальної реклами м. Одеси)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2008) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Найкращий cпoci6 презентації сощальної реклами - зовнішня реклама. На радіо i телебаченні, за даними досліджень, соціальну рекламу розміщувати неефективно. «Зовнiшня реклама „існуе більш природно“, ніж інші види реклами: вони ніби втручаються в життя людини та порушують загальний зміст повідомлення» [4, 248]. Зовнішня реклама існує в одиничних екземплярах, i це її контрастно виокремлює. Вона не претендує на обов’язковість сприйняття, тому люди більш лояльно ставляться до неї. З лояльності легше зароджується цікавість. Крім того, зміст зовнішньої реклами є лаконічним i його можна зрозуміти одразу.Документ Інтертекстуальність рекламного дискурсу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Кондратенко, Наталія Василівна; Кондратенко, Наталья Васильевна; Kondratenko, Nataliia V.Поняття інтертекстуальності є теоретичним набутком класики французького постструктуралізму, хоча відповідне явище існуе так давно, як і сама література. До наукового обігу термін «інтертекст» було введено Ю. Крістевою в 1967 р. у зв’язку з аналізом теорії діалогізму російського дослідника М. М. Бахтіна.