Магістри МФІТ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістри МФІТ за Автор "Басов, Максим Ігорович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Математичне моделювання різноманітних маркетингових задач(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Басов, Максим ІгоровичПрактична економіка - це здебільшого здоровий глузд, організований в низку чітко визначених понять і правил роботи з ними. Таке уявлення дозволяє провести формалізацію багатьох завдань економіки та використовувати усі можливості, що надаються математичним апаратом. Ключовою дисципліною, на якій базуються результати цієї магістерської роботи, є аналітичний маркетинг. Йдеться про науку, в якій математичний формалізм використовується для опису підприємництва, який розвивається в часі процесу, орієнтованого на ринок. Її народження бере свій початок з середини минулого століття, коли почався розвиток економетрики, яка широко використовує математичне моделювання в макроекономіці, але воно по ряду причин не знайшло свого гідного продовження в макроекономіці. Остання наука обмежилася, в основному, використанням статистичних методів, і багато досягнень математичної теорії торкнулися мікроекономіки лише в тій мірі, в якій перетинаються обидві науки (адже суворої межі між ними не існує). Відзначимо відразу, що розглянуті нижче процеси охоплюють собою не тільки чисто торгову діяльність, але також і виробництво. Відмінність полягає лише в тому, що початкові і кінцеві продукти, які беруть участь в операції input-output, можуть збігатися, а можуть і різнитися (останнє відноситься якраз до виробництва).