Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці БФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці БФ за Автор "Eberle, Lidiia V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Фізіологія людини Частина 2. Лабораторні роботи та завдання для перевірки знань Змістові модулі 4-5. Кров. Кровообіг(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Гладкій, Тетяна Володимирівна; Майкова, Ганна Вікторівна; Кириленко, Наталя Анатоліївна; Еберле, Лідія Вікторівна; Макаренко, Ольга Анатоліївна; Gladkii, Tetiana V.; Maikova, Hanna V.; Kyrylenko, Natalia A.; Eberle, Lidiia V.; Makarenko, Olga A.Методичні рекомендації розроблені відповідно до вимог навчальної програми з дисципліни «Фізіологія людини», «Нормальна фізіологія» для здобувачів першого рівня вищої освіти за спеціальністю 091 «Біологія» і другого рівня вищої освіти за спеціальністю 226 «Фармація. Промислова фармація». Мета методичних рекомендацій – допомогти студентам засвоїти теоретичні розділи курсу зі змістових модулів: Фізіологія крові. Фізіологія серця і кровообігу. Методичні рекомендації містять опис та методику проведення лабораторних робіт, перелік питань для підготовки і обговорення на заняттях, завдання для самостійного опрацювання окремих питань, перелік допоміжної літератури. Послідовність лабораторних занять відповідає навчальній програмі.Документ Фізіологія людини. Ч. 1. Лабораторні роботи та завдання для перевірки знань. Змістові модулі 1-3: метод. рекомендації для студентів вищих навчальних закладів до лабор. занять з курсу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Гладкій, Тетяна Володимирівна; Майкова, Ганна Вікторівна; Еберле, Лідія Вікторівна; Коломійчук, Тетяна Вікторівна; Gladkii, Tetiana V.; Maikova, Hanna V.; Eberle, Lidiia V.; Kolomiichuk, Tetiana V.Методичні рекомендації розроблені відповідно до вимог навчальної програми з дисципліни «Фіізіологія людини і тварин» для здобувачів першого і другого рівнів вищої освіти біологічних і медичних спеціальностей (091 Біологія, 226 Фармація. Промислова фармація). Мета методичних рекомендацій – допомогти студентам засвоїти теоретичні розділи курсу зі змістових модулів: Фізіологія збудливих тканин; Нервова регуляція функцій організму; Гуморальна регуляція функцій. Методичні рекомендації містять опис та методику проведення лабораторних робіт, перелік питань для підготовки і обговорення на заняттях, завдання для самостійного опрацювання окремих питань, перелік допоміжної літератури. Послідовність лабораторних занять відповідає навчальній програмі.