Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9961
Назва: Опыт использования компьютерных деловых игр в преподавании маркетинга
Інші назви: Досвід використання комп'ютерних ділових ігор у викладанні маркетингу
Experience in the use of computer business games In teaching marketing
Автори: Дюков, Валерий Павлович
Дюков, Валерій Павлович
Diukov, Valerii P.
Бібліографічний опис: Вісник Хмельницького національного університету
Дата публікації: 2011
Видавництво: Хмельницький національний університет
Ключові слова: компьютерные деловые игры
учебный процесс
преподавание маркетинга
развитие навыков и умений
стратегическое мышление
принятие решений
активные методы обучения
комп’ютерні ділові ігри, учбовий процес, викладання маркетингу, розвиток навичок та вмінь, стратегічне мислення, прийняття рішень, активні методи навчання
учбовий процес
викладання маркетингу
розвиток навичок та вмінь
стратегічне мислення
прийняття рішень
активні методи навчання
computer simulation games
educational process
teaching marketing
skills development and skills strategic thinking
decision making
active learning methods
Серія/номер: ;Т. 4, № 6.
Короткий огляд (реферат): Современное обучение в высшей школе предполагает обязательное использование в учебном процессе активных методов обучения и, в частности, компьютерных деловых компьютерных игр (КДК). Без них невозможно полноценное формирование у студентов необходимых для практической деятельности навыков и умений, стратегического мышления, способностей работать в команде и принимать решения в стрессовых ситуациях, оценивать риск и не бояться его
Розглянуто використання комп’ютерних ділових ігор (КДІ) у викладанні маркетингових дисциплін. Узагальнений досвід використання КДІ у різних ВНЗ м. Одеси протягом 20 років. Описані методичні особливості 5 КДІ: «Президент банку», «Цінова стратегія», «Ринок», «Бізнесуїк», «Фотовійни». Розроблені методичні рекомендації щодо використання КДІ різних типів в учбовому процесі з маркетингових дисциплін.
There has been examined the usage of computer business games (CBG) in teaching marketing subjects. Generalized experience of using CBG in different higher education institutions of Odessa during 20 years. Methodical peculiarities of 5 CBG: “Bank President”, “Pricing Strategy”, “Market”, “Businessweek”, “Photowars” have been described. Methodical recommendations considering the usage of CBG of different types in the teaching process of marketing subjects have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9961
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ЕПФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
194-198.pdf303.36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.