Опыт использования компьютерных деловых игр в преподавании маркетинга

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Хмельницький національний університет
Анотація
Современное обучение в высшей школе предполагает обязательное использование в учебном процессе активных методов обучения и, в частности, компьютерных деловых компьютерных игр (КДК). Без них невозможно полноценное формирование у студентов необходимых для практической деятельности навыков и умений, стратегического мышления, способностей работать в команде и принимать решения в стрессовых ситуациях, оценивать риск и не бояться его
Розглянуто використання комп’ютерних ділових ігор (КДІ) у викладанні маркетингових дисциплін. Узагальнений досвід використання КДІ у різних ВНЗ м. Одеси протягом 20 років. Описані методичні особливості 5 КДІ: «Президент банку», «Цінова стратегія», «Ринок», «Бізнесуїк», «Фотовійни». Розроблені методичні рекомендації щодо використання КДІ різних типів в учбовому процесі з маркетингових дисциплін.
There has been examined the usage of computer business games (CBG) in teaching marketing subjects. Generalized experience of using CBG in different higher education institutions of Odessa during 20 years. Methodical peculiarities of 5 CBG: “Bank President”, “Pricing Strategy”, “Market”, “Businessweek”, “Photowars” have been described. Methodical recommendations considering the usage of CBG of different types in the teaching process of marketing subjects have been developed.
Опис
Ключові слова
компьютерные деловые игры, учебный процесс, преподавание маркетинга, развитие навыков и умений, стратегическое мышление, принятие решений, активные методы обучения, комп’ютерні ділові ігри, учбовий процес, викладання маркетингу, розвиток навичок та вмінь, стратегічне мислення, прийняття рішень, активні методи навчання, учбовий процес, викладання маркетингу, розвиток навичок та вмінь, стратегічне мислення, прийняття рішень, активні методи навчання, computer simulation games, educational process, teaching marketing, skills development and skills strategic thinking, decision making, active learning methods
Бібліографічний опис
Вісник Хмельницького національного університету
DOI
ORCID:
УДК