Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9960
Title: Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
Other Titles: Some aspects of marketing of intangible assets as commercial products
Authors: Дюков, Валерій Павлович
Дюкова, Н. В.
Diukov, Valerii P.
Diukova, Natalia V.
Дюков, Валерий Павлович
Citation: Економічні інновації = Economic innovations
Issue Date: 2013
Keywords: маркетинг
нематеріальні активи
комерційні продукти
marketing
commercial products
current economy
Series/Report no.: ;Вип. № 55.
Abstract: У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів.
The article examines some aspects of marketing of intangibles as commercial products in the current economy, shows the main features of marketing of these products, which affect the formation of the marketing mix, developed the basic approaches to formation of the marketing of intangibles as commercial products
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9960
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04-Diukov.pdf222.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.