Змістова модернізація дисциплін «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони працІ», «Основи медичних знань та валеології» за допомогою інформаційних технологій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського
Анотація
У статті розглядається можливість використання інформаційних технологій для модернізації змісту дисциплін з безпеки. Автором проаналізовані наявні наукові роботи щодо безпечної життєдіяльності, проте недостатньо уваги приділяється питанням використання інформаційних технологій для удосконалення змістового наповнення означених дисциплін. На прикладі таких курсів як «Безпека життєдіяльності» та «Основи охорони праці» продемонстровано, що мережа Інтернет та офіційні ресурси державних установ є необхідною складовою для змістового наповнення дисциплін. Для роботи зі студентами університету пропонується використовувати як власноруч розроблені сайти, так й офіційні сторінки відповідних кафедр, які викладають дисципліни з безпеки. Наведені переваги щодо використання соціальних мереж та електронної пошти для спілкування із студентами: можливість поставити будь-яке запитання викладачу; надіслати модульні, контрольні, творчі завдання; чіткій контроль за своєчасністю отриманих викладачем робіт студента та ін. Крім мережі Інтернет, файлових обмінників, електронної пошти обов’язковими для використання під час навчального процесу в університеті пропонуються комп’ютерні програми для складання презентацій, текстові, аудіо та відео редактори, Excel таблиці тощо. Підсумовано, що можливості інформаційних технологій для удосконалення, модернізації змісту та навчального процесу дисциплін з безпеки є безмежними та вкрай необхідними як для викладачів, так й для студентів.Розуміння та удосконалення власних знань з безпеки дозволить убезпечити особисту безпеку, безпеку оточуючих та країни в цілому.
The article deals with the use of information technologies to upgrade the content of disciplines on safety. The author analyzed the available scientific work to safe life, but not enough attention is paid to the use of information technology to improve the semantic content of the aforementioned disciplines. In case of such courses as «Safety of life and activity» and «Bases of labor protection» demonstrated that the Internet and official resources of state institutions are the necessary components for semantic content subjects. To work with university students suggested using a personally designed site, and the official page of relevant departments who teach courses on safety. These advantages for using social networking and email for communication with students, the opportunity to ask any question to the teacher; send module, control, creative tasks; strict control over the timely received student teacher works etc .. Accept the Internet, file exchangers, email mandatory in the educational process in the university are used computer programs available for the preparation of presentations, text, audio and video editors, Excel spreadsheets etc. Summed up that the possibilities of information technologies to improve, modernize content and learning process safety courses are limitless and extremely necessary for both teachers, and for students. Understanding and improving their knowledge of security will protect personal safety, the safety of others and the country as a whole.
Опис
Ключові слова
безпека життєдіяльності, основи охорони праці, інформаційні технології, зміст дисциплін з безпеки, safety of life and activity, bases of labor protection, information technology, content of safety disciplines
Бібліографічний опис
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК