Высококомплексные объекты и коммуникация

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статье предпринята попытка сформулировать подходы к решению проблемы исследования высококомплексных объектов. В качестве одного из методов изучения предлагается рассматривать коммуникативный эксперимент, в котором индивид-исследователь по определенным правилам вопрошает коллективное исследовательское сообщество, получая разнообразные реакции, выполняющие роль экспериментальных данных. Поскольку коллективный субъект — коллективное исследовательское сообщество — располагает более полным видением высококомплексного объекта, чем отдельный исследователь, коммуникативные эксперименты могут после обработки полученных данных стать источником ценной информации о свойствах и качествах высококомплексного объекта.
У статті зроблена спроба сформулювати підходи до вирішення проблеми дослідження висококомплексних об'єктів. Одним з методів вивчення пропонується розглядати комунікативний експеримент, в якому індивід-дослідник за певними правилами запитує колективне дослідницьке співтовариство, отримуючи різноманітні реакції, які виконують роль експериментальних даних. Оскільки колективний суб'єкт — колективне дослідницьке співтовариство — має більш повним баченням висококомплексного об'єкта, ніж окремий дослідник, комунікативні експерименти можуть після обробки отриманих даних стати джерелом цінної інформації про властивості і якості висококомплексного об'єкта.
In this article was formulated approaches for solving a problem of highly-complex objects research. The author proposed a communicative experiment as a method of study. In the process of communicative experiment the individual researcher asks questions to scientific or philosophical community in accordance with certain rules. These questions may look like publications containing hypotheses about highly complex object. A variety of reactions makes the experimental data of this communicative experiment. The community has a more complete vision of the highly-complex object than a single researcher, so after processing the data the researcher will have valuable information on the characteristics and qualities of the highly-complex object.
Опис
Ключові слова
высококомплексный объект, коммуникативный эксперимент, коммуникация, висококомплексний об'єкт, комунікативний експеримент, комунікація, highly-complex object, communicative experiment, communication
Бібліографічний опис
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету
DOI
ORCID:
УДК