Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorНіценко, Віталій Сергійовичuk
dc.contributor.advisorНиценко, Виталий Сергеевичru
dc.contributor.advisorNitsenko, Vitalii S.en
dc.contributor.authorВечтомова, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-03-17T09:57:17Z-
dc.date.available2017-03-17T09:57:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції Молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», 4 листопада 2016 року. Київuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9524-
dc.description.abstractПромисловим підприємствам доводиться розв’язувати велику кількість складних проблем, щоб одержати максимальній успіх на ринку. Доскональне знання потреб споживачів товарів виробничого призначення і виробництво таких товарів, що їх задовольняють, – єдина можливість досягти цілей, які пов’язані з прибутком, проникненням на нові ринки збільшенням обсягу продаж та інші. Сучасні маркетингові технології позволяють досягнути цієї ети. Ринок товаріввиробничого призначення та ділових послуг має свої особливості, які притаманні тільки цьому ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпроблемиuk
dc.titleОцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
159.pdf147.3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.