Оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Промисловим підприємствам доводиться розв’язувати велику кількість складних проблем, щоб одержати максимальній успіх на ринку. Доскональне знання потреб споживачів товарів виробничого призначення і виробництво таких товарів, що їх задовольняють, – єдина можливість досягти цілей, які пов’язані з прибутком, проникненням на нові ринки збільшенням обсягу продаж та інші. Сучасні маркетингові технології позволяють досягнути цієї ети. Ринок товаріввиробничого призначення та ділових послуг має свої особливості, які притаманні тільки цьому ринку.
Опис
Ключові слова
підприємство, маркетинг, ринок, проблеми
Бібліографічний опис
Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції Молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», 4 листопада 2016 року. Київ
DOI
ORCID:
УДК