Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9524
Title: Оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
Authors: Вечтомова, Ірина Ігорівна
Citation: Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції Молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», 4 листопада 2016 року. Київ
Issue Date: 2016
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
metadata.dc.contributor.advisor: Ніценко, Віталій Сергійович
Ниценко, Виталий Сергеевич
Nitsenko, Vitalii S.
Keywords: підприємство
маркетинг
ринок
проблеми
Abstract: Промисловим підприємствам доводиться розв’язувати велику кількість складних проблем, щоб одержати максимальній успіх на ринку. Доскональне знання потреб споживачів товарів виробничого призначення і виробництво таких товарів, що їх задовольняють, – єдина можливість досягти цілей, які пов’язані з прибутком, проникненням на нові ринки збільшенням обсягу продаж та інші. Сучасні маркетингові технології позволяють досягнути цієї ети. Ринок товаріввиробничого призначення та ділових послуг має свої особливості, які притаманні тільки цьому ринку.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9524
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
159.pdf147.3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.