Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9523
Title: Інтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компанії
Authors: Жебричук, Анастасія Володимирівна
Citation: Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції Молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», 4 листопада 2016 року. Київ
Issue Date: 2016
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
metadata.dc.contributor.advisor: Ніценко, Віталій Сергійович
Ниценко, Виталий Сергеевич
Nitsenko, Vitalii S.
Keywords: інформаційні технології
інтернет-маркетинг
Україна
Abstract: Сучасний маркетинг набуває нові форми й значення завдяки активному розвитку Інтернету. Настає час комплексного Інтернет-маркетингу, інструменти якого ефективнно працюють на досягнення маркетингових цілей компанії. Інтерент-маркетинг постійно і динамічно розвивається, тому слід очікувати змін, інновацій і нових можливостей для діяльності. Інтернет як маркетинговий інструмент, об’єднавшись іншими комунікаційними середовищами, стане платформою для створення якісно нових можливостей для розвитку діяльності.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9523
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
158.pdf153.08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.