Інтернет-маркетинг – інструмент ефективного управління розвитком підприємства
Вантажиться...
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Інформатизація суспільства значно змінила роль інформації та інформаційних
технологій, використовуваних в економіці та бізнесі. Масштаби та якість інформаційних
технологій в управлінні конкретними об’єктами господарювання прямо впливають на
показники та результати їх діяльності, допомагають досягти ринкових цілей функціонування.
Особливого значення набувають ці процеси у зв’язку орієнтацію підприємств і фірм на
проектування, виробництво і збут товарів, які задовольняють попит споживачів.
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, суспільство, маркетинг, управління, підприємство
Бібліографічний опис
Международный научный журнал