Інтернет-маркетинг – інструмент ефективного управління розвитком підприємства

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Інформатизація суспільства значно змінила роль інформації та інформаційних технологій, використовуваних в економіці та бізнесі. Масштаби та якість інформаційних технологій в управлінні конкретними об’єктами господарювання прямо впливають на показники та результати їх діяльності, допомагають досягти ринкових цілей функціонування. Особливого значення набувають ці процеси у зв’язку орієнтацію підприємств і фірм на проектування, виробництво і збут товарів, які задовольняють попит споживачів.
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, суспільство, маркетинг, управління, підприємство
Бібліографічний опис
Международный научный журнал
DOI
ORCID:
УДК