Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9522
Title: Інтернет-маркетинг – інструмент ефективного управління розвитком підприємства
Authors: Жебричук, Анастасія Володимирівна
Ніценко, Віталій Сергійович
Ниценко, Виталий Сергеевич
Nitsenko, Vitalii S.
Citation: Международный научный журнал
Issue Date: 2016
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: інформаційні технології
суспільство
маркетинг
управління
підприємство
Series/Report no.: ;№ 7
Abstract: Інформатизація суспільства значно змінила роль інформації та інформаційних технологій, використовуваних в економіці та бізнесі. Масштаби та якість інформаційних технологій в управлінні конкретними об’єктами господарювання прямо впливають на показники та результати їх діяльності, допомагають досягти ринкових цілей функціонування. Особливого значення набувають ці процеси у зв’язку орієнтацію підприємств і фірм на проектування, виробництво і збут товарів, які задовольняють попит споживачів.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9522
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Жебричук_керівник Ніценко В.С..pdf84.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.