Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9487
Title: | Зорові форми в поезії |
Authors: | Ганченко, Анастасія |
Citation: | Одеська болгаристика = Одеска българистика = Одесская болгаристика : наук. щоріч. / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Keywords: | зорова поезія візуальна поезія література Україна |
Series/Report no.: | ;№13-14 |
Abstract: | Як і більшість літературних термінів і понять, слово «візуальний» продовжує бути об’єктом пильної уваги і гострої дискусії. Варто зазначити, що термін «зорова поезія» з’являється у XIX столітті. Перші зразки зорової поезії відомі з античної літератури, що послугувала основою для подальшого її розвитку, та надала можливість стати проявом будь-якої доби, під час якої радикально змінюються смаки і стилі. (Фестський диск, 1700 р. до н. е.; Вавілонський акровірш, акровіршеві псалми) . Також, значний вплив на становлення зорової поезії мали теоретичні принципи поета античності Симоніда, що наголошував на тому, що «малюнок є німа поезія, а поезія - промовистий малюнок», згодом перефразований Горацієм як «малюнок та сама поезія». |
URI: | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9487 |
Appears in Collections: | Статті та доповіді ФФ |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.