Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9324
Title: Соціальна вартість бізнесу та його соціальна значимість
Authors: Дем'янчук, Марина Афанасіївна
Михайлова, Д. С.
Demianchuk, Maryna A.
Демьянчук, Марина Афанасьевна
Citation: Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин ; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса: Бондаренко М.О., 2015.
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: соціальна вартість
соціальна значимість
бізнес
Abstract: В сучасних умовах розвитку економіки все більша чисельність компаній, які працюють на споживчому ринку, приділяють увагу соціальній відповідальності як превентивному, невід‘ємному маркетинговому інструменту в умовах посткризового розвитку вітчизняної економіки, призначеного для побудови довготривалих взаємовигідних відносин з клієнтами, метою яких є задоволення споживача та формування у нього «лояльності» по відношенню до компанії
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9324
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
407-409.pdf482.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.