Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарченко, Наталя Вячеславівна-
dc.contributor.authorПолосьмак, Р. А.-
dc.contributor.authorZakharchenko, Natalia V.-
dc.contributor.authorЗахарченко, Наталья Вячеславовна-
dc.date.accessioned2017-01-26T08:24:39Z-
dc.date.available2017-01-26T08:24:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин ; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса: Бондаренко М.О., 2015.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9315-
dc.description.abstractСтановлення банківського маркетингу в Україні розпочалося на початку 90-х років XX ст. після створення банківської системи. Необхідність застосування маркетингової діяльності у функціонуванні банків зумовлена сучасним станом розвитку банківського сектору в Україні, що характеризується посиленням конкуренції як у сфері залучення грошових коштів, так і у сфері надання банківських послуг.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.subjectбанківський маркетингuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleОсобливості розвитку банківського маркетингу в Україніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
273-275.pdf495.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.