Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9315
Title: Особливості розвитку банківського маркетингу в Україні
Authors: Захарченко, Наталя Вячеславівна
Полосьмак, Р. А.
Zakharchenko, Natalia V.
Захарченко, Наталья Вячеславовна
Citation: Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин ; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса: Бондаренко М.О., 2015.
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: банківський маркетинг
Україна
розвиток
Abstract: Становлення банківського маркетингу в Україні розпочалося на початку 90-х років XX ст. після створення банківської системи. Необхідність застосування маркетингової діяльності у функціонуванні банків зумовлена сучасним станом розвитку банківського сектору в Україні, що характеризується посиленням конкуренції як у сфері залучення грошових коштів, так і у сфері надання банківських послуг.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9315
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
273-275.pdf495.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.