Психоактивні маркери рекламного тексту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2000
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У галузі сучасного гуманітарного знання феномен комунікації все більше набуває онтологічного значення, і проблеми комунікативних стратегій функціонування людської свідомості визначають актуальні дослідницькі напрями. Сучасне осмислення комунікативних процесів ґрунтується на визнанні їх комплексної, стереометричної природи, пов'язаної як з раціональнологічним компонентом, так і з фактами інораціонального структурування інформації, здійснюваними в особистісних, суб'єктивних підвалинах несвідомого, що відповідає юнгівській ідеї колективного архетипу, на яку "сьогодні можна посилатися... як на підтвердження існування інораціонального мислення"
Опис
Ключові слова
сугестивні тексти, рекламний текст, НЛП, нейролінгвістичнге програмування, психоактивний елемент тексту, високочастотна рекламна лексика, психоактивні маркери
Бібліографічний опис
Записки з українського мовознавства = Opera in linguistica ukrainiana
DOI
ORCID:
УДК