Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9243
Title: Психоактивні маркери рекламного тексту
Authors: Ковалевська, Тетяна Юріївна
Citation: Записки з українського мовознавства = Opera in linguistica ukrainiana
Issue Date: 2000
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: сугестивні тексти
рекламний текст
НЛП
нейролінгвістичнге програмування
психоактивний елемент тексту
високочастотна рекламна лексика
психоактивні маркери
Series/Report no.: ;Вип. 10
Abstract: У галузі сучасного гуманітарного знання феномен комунікації все більше набуває онтологічного значення, і проблеми комунікативних стратегій функціонування людської свідомості визначають актуальні дослідницькі напрями. Сучасне осмислення комунікативних процесів ґрунтується на визнанні їх комплексної, стереометричної природи, пов'язаної як з раціональнологічним компонентом, так і з фактами інораціонального структурування інформації, здійснюваними в особистісних, суб'єктивних підвалинах несвідомого, що відповідає юнгівській ідеї колективного архетипу, на яку "сьогодні можна посилатися... як на підтвердження існування інораціонального мислення"
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9243
Appears in Collections:Записки з українського мовознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34-41.pdf191.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.