Вторинні тексти: породження та види (огляд літератури до проблеми)
Вантажиться...
Дата
2009
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
Цілісність тексту та завершеність процесу текстотворення передбача
є, що майже жоден з елементів його структури не може існувати
окремо, бути заміщеним, виключеним або розвинутим додатково;
його включено в загальну єдину систему, жорстко обмежену у часі та
просторі, інакше кажучи, текстова система має закритий характер.
Незважаючи на це, зміст або його певну частину, що міститься у текст
і, можна сформулювати чи то повно та розгорнуто, чи то стисло, або
компресовано. Дана стаття присвячена оглядові літератури з питань
породження вторинних текстів, зокрема компресії текстів.
Породження тексту є “складний інтенційно, інтерактивно й ситуац
ійно зумовлений психічний процес формування висловлення на
підставі мовної здатності людини, її мовної, комунікативної й культурно
ї компетенції”. Протилежним до процесу породження тексту є
процес його сприйняття та розуміння. В сучасній психолінгвістиці
розуміння визначають як спонтанний психічний процес, що проті-
кає в природних умовах та приводить до формування в носіїв мови та
культури проекції тексту як ментального утворення, що лише частково
піддається вербалізації.
Опис
Мiжнародна наук.-практ. конф. з питань методики викладання iноземної мови пам'ятi проф. В.Л.Скалкiна(6;2009;Одеса) Збiрник наукових праць, 19-20 лютого 2009 р. / Мiжнародна наук.-практ. конф. з питань методики викладання iноземної мови пам'ятi проф. В.Л.Скалкiна(6;2009;Одеса) ; вiдп. ред.: С. В. Плотницька ; гол. редкол.: Лiдiя Миколаївна Голубенко ; кол.авт. ОНУ iм. I.I. Мечникова, Фак. романо-германської фiлологiї . - Одеса : Астропринт, 2009. - 587 с
Ключові слова
Бібліографічний опис
Мiжнародна наук.-практ. конф. з питань методики викладання iноземної мови пам'ятi проф. В.Л.Скалкiна