Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9020
Назва: Институциональные проблемы стратегий монетизации мобильного маркетинга
Автори: Чайковская, Марина Петровна
Чайковська, Марина Петрівна
Chaikovska, Maryna P.
Бібліографічний опис: Стратегічні пріоритети соціально-економічного розвитку в умовах інституційних перетворень глобального середовища : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 22-24 вересня 2016 р. / / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ; відп. ред. О. В. Горняк. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2016. – 92 с.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: мобильный маркетинг
технология
стратегия
монетизация
Короткий огляд (реферат): Стремительные темпы роста мирового рынка мобильных технологий приводят к трансформации форм и методов маркетинговой деятельности, снижению эффективности традиционных маркетинговых инструментов, открывают новые возможности осуществления глобальных сетевых мультиканальных персонифицированных взаимодействий в виртуальной среде.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/9020
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ЕПФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
81-83.pdf189.25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.