Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8877
Title: Коммуникативные намерения и лингвокреативность
Other Titles: Комунікативні наміри та лінгвокреативність
Communicative intentions and lingual creativity
Authors: Горбань, Виктория Владимировна
Горбань, Вікторія Володимирівна
Gorban’, V. V.
Citation: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: лингвокреативность
рекламная коммуникация
интенциональность
адресант
адресат
форма
содержание
лінгвокреативність
рекламна комунікація
інтенціональність
зміст
linguistic creativity
advertising communication
intentionality
sender
addressee
form
content
Series/Report no.: Філологія;Т. 20, вип. 2(12)
Abstract: Статья посвящена особенностям лингвокреативной деятельности в реклам- ной коммуникации. Рассмотрены формальные и смысловые сети ассоциаций, которые преобразуются в коммуникативно-направленные действия.
Статтю присвячено особливостям лінгвокреативної діяльності в рекламній комунікації. Розглянуто формальні та смислові мережі асоціацій, які перетворюються на комунікативно-спрямовані дії.
The article deals with the peculiarities of linguistic creativity in advertising communication. There is considered formal and semantic network of associations, which in turn directed to communicative action.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8877
Appears in Collections:Вісник Одеського національного університету. Філологія: літературознавство, мовознавство

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
128-134.pdf275.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.