Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8792
Title: Корпоративна культура в системі управління персоналом
Other Titles: Corporate culture in the management of staff
Authors: Масленніков, Євген Іванович
Кашубський, Артур Анатолійович
Maslennikov, Yevhen I.
Масленников, Евгений Иванович
Citation: Економіка. Фінанси. Право
Issue Date: 2016
Keywords: корпоративна культура
персонал
менеджер
ефективність
результативність
підприємство
корпоративная культура
эффективность
результативность
предприятие
corporate culture
staff
manager
efficiency
productivity
business
Series/Report no.: ;№ 5/2.
Abstract: У статті показано основні аспекти, на які потрібно звернути увагу менеджеру для ефективного управління персоналом. Досліджено теоретичні основи формування корпоративної культури на підприємстві. Виділено основні елементи: корпоративна культура, рівні корпоративної культури, види корпоративної культури. Сформована мета корпоративної культури як стратегічного інструменту управління. Розглянуто фактори впливу на корпоративну культуру. Запропоновані конкретні дії, виконання яких дозволить керівництву більш ефективно взаємодіяти з персоналом, а підприємству збільшити результативні показники господарської діяльності.
В статье показаны основные аспекты, на которые нужно обратить внимание менеджеру для эффективного управления персоналом. Исследованы теоретические основы формирования корпоративной культуры на предприятии. Выделены основные элементы: корпоративная культура, уровни корпоративной культуры, виды корпоративной культуры. Сформирована цель корпоративной культуры как стратегического инструмента управления. Рассмотрены факторы влияния на корпоративную культуру. Предложены конкретные действия, выполнение которых позволит руководству более эффективно взаимодействовать с персоналом, а предприятию увеличить результативные показатели хозяйственной деятельности.
The article shows the main aspects that need to pay attention to the manager for effective personnel management. There are theoretical bases for the formation of corporate culture in the company. The basic elements are: corporate culture, corporate culture and corporate culture types. The current goal of corporate culture is a strategic management tool. There are factors of influence on the corporate culture in the article. Proposed actions, which implementation will enable management to more effectively interact with the staff and the company to increase productive indicators of economic activity.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8792
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41-45.pdf737.83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.