Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYemelyanova, L. L.-
dc.date.accessioned2010-10-12T12:59:44Z-
dc.date.available2010-10-12T12:59:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМiжнародна наук.-практ. конф. з питань методики викладання iноземної мови пам'ятi проф. В.Л.Скалкiнаuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/864-
dc.descriptionМiжнародна наук.-практ. конф. з питань методики викладання iноземної мови пам'ятi проф. В.Л.Скалкiна(6;2009;Одеса) Збiрник наукових праць, 19-20 лютого 2009 р. / Мiжнародна наук.-практ. конф. з питань методики викладання iноземної мови пам'ятi проф. В.Л.Скалкiна(6;2009;Одеса) ; вiдп. ред.: С. В. Плотницька ; гол. редкол.: Лiдiя Миколаївна Голубенко ; кол.авт. ОНУ iм. I.I. Мечникова, Фак. романо-германської фiлологiї . - Одеса : Астропринт, 2009. - 587 с.uk
dc.description.abstractThere are two approaches to the teaching of reading: one is what we might call pedagogical approach by which we mean the teaching of reading for its own sake with little or no attention being given to reading as part of a process of communication; the second approach which can be called communicative approach sets reading firmly in the context of the communicative use of language.uk
dc.publisherАстропринтuk
dc.relation.ispartofseries;С. 121-123-
dc.titleCOMMUNICATIVE APPROACH TO READINGuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті та доповіді РГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_conf_skalkina_121-123+.pdf16.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.