Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8644
Назва: | Методи активізації учбово-творчої діяльності студентів при вивченні курсу «Психологія розвитку, вікова психологія» |
Автори: | Бакуменко, В. Д. |
Бібліографічний опис: | Розквітання / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. загальної психології та психології розвитку особистості, Наукове студ. т-во "Розквітання" . – Одеса, 2008 . Вип. 1 : Соціально-психологічний та культурно-історичний потенціал особистості: матеріали конф. молодих науковців, 26 квітня 2008 р . – 2008. |
Дата публікації: | 2008 |
Ключові слова: | психологія розвитку вікова психологія |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна економіка відчуває потребу в кадрах, що володіють комунікативними здібностями, умінням генерувати творчі ідеї й швидко освоювати нові технології. Аналогічні вимоги пред'являє до особистості соціум – бути активним учасником у суспільних стосунках і у власній життєтворчості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8644 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та доповіді ФПСР |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бакуменко.pdf | 142.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.