Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8586
Назва: | Литературные аллюзии в цикле сказок С. Козлова «О ёжике и его друзьях» |
Автори: | Фокина, Светлана Александровна Fokina, Svitlana O. Фокіна, Світлана Олександрівна |
Бібліографічний опис: | Проблеми сучасного літературознавства = The problems of contemporary literary studies |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Ключові слова: | аллюзия интертекст подтекст сказка Ёжик в тумане алюзія інтертекст підтекст казка Їжачок у тумані allusion intertextuality subtext fairy-tale Hedgehog in the Fog |
Серія/номер: | ;Вип. 20. |
Короткий огляд (реферат): | В статье исследовательский поиск направлен на осмысление интертекстуальных, ассоциативных и подтекстовых уровней цикла С. Козлова «О Ёжике и его друзьях». Осмыслен феномен аллюзивной специфики сказок. Представлена интерпретация
авторских коннотаций в соответствии с контекстом всего цикла
сказок о Ёжике. У статті дослідницький пошук спрямовано на осмислення інтертекстуальних, асоціативних та підтекстових рівнів циклу казок С. Козлова «Про Їжачка та його друзів». Осмислено феномен алюзивної специфіки казок. Представлена інтерпретац ія авторських конотацій відповідно до контексту усього циклу казок про Їжачка. In the article is directed the research search to on the comprehension of intertextual, associative and subtext levels cycle of fairy-tales by S. Kozlov «Hedgehog in the Fog». It is intelligent the phenomenon of fairy-tale’s autoreminiscence. It is presented interpretation of authorial connotations in accordance with the context of all cycle of fairy-tales about Hedgehog. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8586 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми сучасного літературознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187-193.pdf | 99.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.