Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8563
Назва: Рецепция и интерпретация преступления как стратегия автора детектива в его игре с читателем (повесть Эдогавы Рампо «Плод граната»)
Інші назви: Рецепція та інтерпретація злочину як стратегія автора детективу в його грі з читачем (повість Едогави Рампо «Плід граната»)
Reception and interpretation of the crime in detective as a strategy in author’s game with the reader (story by Edogawa Rampo «Fruit pomegranate»)
Автори: Морева, Тамара Юрьевна
Морєва, Тамара Юріївна
Moreva, Tamara Yu.
Бібліографічний опис: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський нац. ун-т
Ключові слова: фокализация
детектив
рецепция
интерпретация
Э. Рампо
фокалізація
рецепція
інтерпретація
Е. Рампо
focalization
detective
eception
interpretation
E. Rampo
Серія/номер: Філологія;Т. 20, Вип. 1(11).
Короткий огляд (реферат): В статье анализируется множественность точек зрения на преступление как стратегии автора в его игре с читателем. На примере изучения повести Эдогавы Рампо делается вывод о том, суть этого детектива заключается в разоблачении следствия, которое опирается на очевидное, игнорируя логику поведения преступника. «Нарративная игра» автора заключается в том, что читатель в финале произведения убеждается в ложности того, что представлялось ему неоспоримым.Также в статье рассматривается проблема таинственных глубин натуры преступника, наличие в нем демонического начала.
У статті аналізується множинність точок зору на злочин як стратегія автора в його грі з читачем. На прикладі вивчення повісті Едогава Рампо робиться висновок про те, що зміст цього детективу постає в розвінчанні слідства, яке спирається на очевидне та ігнорує логіку поведінки злочинця. «Наративна гра» автора постає в тому, що читач у фіналі твору переконується в хибності того, що уявлялось для нього незаперечним. Також у статті розглядається проблема таємних глибин натури злочинця, присутність у ньому демонічного начала.
The article analyzes the multiplicity of perspectives on crime as the strategy of the author in his game with the reader. As the example author of the article studied the story by Edogawa Rampo and concluded that the content of the detective appears in ruinous exposition of investigation, which is based on logic and ignores the obvious criminal behavior. «Narrative game» of author appears that the final reader product of erroneous convinced that seemed to him indisputable . Also in the article solves the problem of hidden depths of a criminal nature, the presence in it demonic principles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8563
Розташовується у зібраннях:Вісник Одеського національного університету. Філологія: літературознавство, мовознавство

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28-35.pdf249.34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.