Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8487
Назва: Людина vs природа: екологічна інтерпретація творів літератури початку ХХ століття
Інші назви: Человек vs природа: экологическая интерпретация произведений литературы начала ХХ века
Man vs nature: environmental interpretation works of literature of XX century
Автори: Тихомірова, Фарiда Ахнявівна
Тихомирова, Фарида Ахняновна
Tykhomirova, Farida A.
Бібліографічний опис: ДОКСА : збірник наукових праць з філософії та філології . – 2015. – Вип. 2 (24): Герменевтика тексту та герменевтика долі.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський нац. ун-т
Ключові слова: екологізм
культура
екологічна культура
дика природа
екологічна інтрпретація
цінність
экологизм
экологическая культура
дикая природа
экологическая интерпретация
ценность
ecologism
culture
ecological culture
wildlife
environmental interpretation
value
Серія/номер: ;С. 225-236
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню бінарної оппозиції «Людина – природа» у творах літератури ХХ століття, зокрема у феєрії Моріса Метерлінка «Синій птах» та драмі Лесі Українки «Лісова пісня». За допомогою мистецтва – поезії, живопису, драми необхідно розробляти рецепцію дикої природи як чудесної реальності і священного простору. Вирішення герменевтичного протиставлення розуміння і знання сприятиме усвідомленню сучасних екологічних реалій.
Статья посвящена исследованию бинарной оппозиции «Человек - природа» в произведениях литературы ХХ века, в частности, в феерии Мориса Метерлинка «Синяя птица» и драме Леси Украинки «Лесная песня». С помощью искусства – поэзии, живописи, драмы необходимо разрабатывать рецепцию дикой природы как чудесной реальности и священного пространства. Решение герменевтического противопоставление понимания и знания будет способствовать осознанию экологических реалий.
The article investigates the binary opposition of «Man - nature» in the literary works of the twentieth century, particularly in the extravaganza Maurice Maeterlinck «The Blue Bird» and the drama of Lesya Ukrainka «Forest Song». With the help of art - poetry, painting, drama, reception must be developed as a wildlife wonderful reality and the sacred space. The decision of the opposition hermeneutic understanding and knowledge will contribute to the realization of environmental realities. Maurice Maeterlinck and Lesya Ukrainka expressed profound and important idea for us - wild nature has its own intrinsic value, its interests and dignity, its purpose and moral right to existence and freedom.The existence of wildlife good in itself, and the destruction or control of it is wrong in nature. It is mysterious, wild, free and divine, wildlife sanctuary can be considered the original and authenticity, a haven of purity and morality, it is a salvation for future generations. Any piece of art is open aesthetic system, it is continued in the individual interpretation of the reader. Through art - poetry, art, drama and ritual and religion should be developed as a reception wild natureis wonderful reality and sacred space.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8487
Розташовується у зібраннях:Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225-236.pdf290.79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.