Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8214
Title: Information support of the modern supermarket
Authors: Vasyliev, Sergiy G.
Diukov, Valerii P.
Rybakov, Ihor V.
Васильев, Сергей Григорьевич
Васильєв, Сергій Григорович
Дюков, Валерий Павлович
Дюков, Валерій Павлович
Рибаков, Ігор В´ячеславович
Рыбаков, Игорь Вячеславович
Citation: Матеріали 70-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, присвяченої 150-й річниці Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп. 2015 р., м. Одеса)
Issue Date: 2015
Publisher: Астропринт
Series/Report no.: ;С. 217-219.
Abstract: The vast majority of supermarkets in Ukraine use a model developed in the 70-ies, which can be called «a shop of the long way». «The meaning of it is that in order to carry out the whole complex of shopping the buyer needs to pass the maximum path and spend the maximum time on this way, thus encountering a full range of the shop’s assortment and a large number of new products and special promotions which should encourage his/her spontaneous purchases.
Description: Матеріали 70-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, присвяченої 150-й річниці Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп. 2015 р., м. Одеса) / МОН України ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; екон.-прав. ф-т ; відп. ред. О. О. Нігреєва. — Одеса : Астропринт, 2015. - 284 с.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8214
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
217-219а.pdf92.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.