Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлотницька, Світлана Валеріївна-
dc.contributor.authorГолубенко, Лідія Миколаївна-
dc.contributor.authorВіт, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorПлотницкая, Светлана Валерьевна-
dc.contributor.authorГолубенко, Лидия Николаевна-
dc.contributor.authorВит, Надежда Петровна-
dc.contributor.authorPlotnitskaya, Svetlana V.-
dc.contributor.authorGolubenko, Lidija N.-
dc.contributor.authorVit, Nadiia P.-
dc.date.accessioned2016-03-11T07:41:34Z-
dc.date.available2016-03-11T07:41:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8160-
dc.description.abstractУ статті розглянуто деякі питання процесу мислення людини та переробки нею інформації, а також аспекти мовної, комунікативної та когнітивної свідомості. До когнітивних наук сьогодні відносять експериментальну психологію, психологію пізнання, нейронауку, когнітивну географію, психолінгвістику, нейролінгвістику тощо. Вивчаючи функціонування кібернетичних пристроїв, вчені доходять висновку, що мовне спілкування є одним із типових кібернетичних процесів, а мову з точки зору теорії інформації можна розглядати як одну з кодових систем, що використовується для передачі та зберігання інформації. При формуванні професійної мовної особистості на заняттях з англійської мови в університеті важливо враховувати певні чинники психолінгвістики. Поняття концепту відповідає уявленню про ті сенси, якими оперує людина в процесі мислення і які відображують зміст досвіду і знання, зміст результатів усієї людської діяльності та процесів пізнання світу у вигляді «квантів» знання.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены некоторые вопросы процесса мышления человека и переработки им информации, а также аспекты языкового, коммуникативного и когнитивного сознания. К когнитивным наукам сегодня относят экспериментальную психологию, психологию познания,нейронауку,когнитивную географию, психолингвистику, нейролингвистику и т.д. Изучая функционирование кибернетических устройств, учёные приходят к выводу, что речевое общение является одним из типичных кибернетических процессов, а язык, с точки зрения теории информации, можно рассматривать как одну из кодовых систем, служащих для передачи и хранения информации. При формировании профессиональной языковой личности на занятиях по английскому языку в университете важно учитывать определённые факторы психолингвистики. Понятие концепта отвечает представлению о тех смыслах, которыми оперирует человек в процессе мышления и которые отражают содержание опыта и знания, содержание результатов всей человеческой деятельности и процессов познания мира в виде «квантов» знания.uk
dc.description.abstractThe article deals with some questions of human’s thinking and processing the information as well as the aspects of linguistic, communicative and cognitive perception. The scientists of today place the experimental psychology, the psychology of knowledge, neuroscience, cognitive geography, psycholinguistics, neurolinguistics, etc. into cognitive field. Learning the functioning of cybernetic devices scientists come to conclusion that communication is one of typical cybernetic processes from the information theory point of view, and the language is a code system serving for transmission and storing information. While forming the professional language personality during English lessons at the University it is very important to take into account some factors of psycholinguistics. The idea of concepts gives the presentation of units with which the man operates while thinking. The concepts reflect experience, knowledge, content of human activities and process of the world cognition in the form of «quantum» of knowledge.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;№ 23.-
dc.subjectконцептuk
dc.subjectкодuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectпам’ятьuk
dc.subjectсвідомістьuk
dc.subjectпсихолінгвістикаuk
dc.subjectкоммуникацияuk
dc.subjectинформацияuk
dc.subjectпамятьuk
dc.subjectсознаниеuk
dc.subjectпсихолингвистикаuk
dc.subjectcontentuk
dc.subjectcodeuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectmemoryuk
dc.subjectcognitionuk
dc.subjectpsycholinguisticsuk
dc.titleВикористання психолінгвістичного підходу в навчанні іноземних мов студентів університетуuk
dc.title.alternativeИспользование психолингвистического подхода в обучении иностранным языкам студентов университетаuk
dc.title.alternativeThe using of psycholinguistic approach in foreign language training of university studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Мова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
142-145.pdf145.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.