Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8136
Title: Впливові семантичні маркери соціальної та політичної реклами
Other Titles: Влиятельные семантические маркеры социальной и политической рекламы
Influential semantic markers of social and political advertising
Authors: Славінська, Марина Сергіївна
Славинская, Марина Сергеевна
Slavinska, Maryna S.
Citation: Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавства
Issue Date: 2015
Publisher: Астропринт
Keywords: соціальна реклама
політична реклама
ключові слова
семантика
частини мови
вплив
социальная реклама
политическая реклама
ключевое слово
семантика
части речи
влияние
public service announcements
political advertising
key words
semantics
part of speech
influence
Series/Report no.: ;№ 23, С. 15-20.
Abstract: Статтю присвячено вивченню особливостей впливу ключових слів у текстах соціальної та політичної реклами. Враховується їхня лексико-семантична та морфологічна (частиномовна) специфіка, яка визначає, в цілому, рівень активності впливу аналізованих одиниць на споживачів реклами. Дослідження соціальної реклами сьогодні є надзвичайно актуальним,оскільки соціальна реклама є ефективним інструментом впливу на формування громадської думки. Вивчення соціальної реклами розпочалося в Україні не так давно, тому існує необхідність якнайретельнішого наукового опрацювання цього різновиду реклами з урахуванням оптимізації його впливової потужності. Сугестивною ж віссю рекламного тексту є ключові слова — сенсові домінанти повідомлення, що акумулюють його основну ідею.З’ясування та відповідна прогнозована активація лексико-семантичних особливостей, враховуючи частиномовну належність, ключових слів визначає успішність та дієвість рекламних звернень. У межах цієї статті зіставлено лексико-семантичні особливості ключових слів текстів соціальної та політичної реклами. Таке зіставлення є необхідним, бо політична реклама — це особлива комунікативна система, що пов’язує політичну силу й електорат у період виборів, виступає ефективним інструментом формування суспільної думки, виявляючи потужну сугестогенність. Подальше вивчення ключових слів уможливить ефективне моделювання текстів соціальної реклами, оскільки КС — це семантичне ядро, психоемоційний стрижень будь-якого рекламного повідомлення.
Статья посвящена изучению особенностей воздействия ключевых слов в текстах социальной и политической рекламы. Учитывается лексико-семантическая и морфологическая специфика ключевых слов, определяющая, в целом, уровень активности воздействия данных единиц на потребителей рекламы. Исследование социальной рекламы сегодня особенно актуально, поскольку она является эффективным инструментом влияния на формирование общественного мнения. Изучение социальной рекламы в Украине началось недавно, поэтому имеется необходимость детального научного исследования разновидностей рекламы с учётом оптимизации её воздействующей силы. Суггестивной осью рекламного текста являются ключевые слова — смысловые доминанты сообщения, которые аккумулируют его основную идею. Выяснение и соответствующая прогнозированная активация лексико-семантических особенностей ключевых слов определяет успешность и эффективность рекламных обращений. В рамках данной статьи сравниваются лексико-семантические особенности ключевых слов социальной рекламы с ключевыми словами текстов политической рекламы. Такое сравнение необходимо, так как политическая реклама является особенной коммуникативной системой, которая связывает политическую силу и электорат в период выборов, выступает эффективным инструментом формирования общественного мнения, выявляя мощную суггестию. Дальнейшее изучение ключевых слов сделает возможным эффективное моделирование текстов социальной рекламы, поскольку КС — семантическое ядро, психоэмоциональный стержень любого рекламного сообщения.
The article is dedicated to the problem of influential peculiarities of key words in social and political advertising and takes into consideration the lexical and semantic specific of their realization on the part-of-speech level, which defines influential activeness of the analyzed units. Today the research of social advertising is extremely relevant, because social advertising is an effective instrument of influence on the formation of public thought. In Ukraine the studying of social advertising began not so long ago, that’s why there is a necessity to do proper scientific research of this kind of advertising, taking into consideration the optimization of its influential power. Key words are sense dominants of the announcement, which accumulate its main idea, they are a suggestive axis of the advertising text. In this work we compare lexical and semantic peculiarities of social and political advertising. The comparison of the key words of social and political advertising is necessary,because political advertising is a special communicative system, which links political power and electorate during the elections. It is an effective instrument of the formation of public thought, revealing powerful suggestions. A more profound study of the key words will make an effective modulation of texts of social advertising possible, because key words are the semantic core, psychological and emotional stem of each advertising announcement.
Description: Мова: науково-теоретичний часопис з мовознавства / ОНУ ім. І.І. Мечникова. – Одеса: Астропринт, 2015.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/8136
Appears in Collections:Мова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15-20.pdf163.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.