Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/790
Title: Интерпретационные стратегии в современной социологии религии
Other Titles: Інтерпретаційні стратегії в сучасній соціології релігії
Strategies of interpretation in modern sociology of religion
Authors: Панков, Александр Анатольевич
Панков, Олександр Анатолієвич
Pankov, Oleksandr A.
Citation: Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета
Issue Date: 2006
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: интерпретационные стратегии
религиозный опыт
семиотика
семантика
описательная редукция
объяснительная редукция
теория понимания
інтерпретаційні стратегії
релігійний досвід
семіотика
семантика
описова редукція
пояснювальна редукція
теорія розуміння
strategies of interpretation
religious experience
semiotics
semantics
descriptive reduction
explanatory reduction
theory of understanding
Series/Report no.: Соціологія, політологія; Т. 11, вип. 10. – С. 45 - 53.
Abstract: Статья посвящена анализу подходов, использование которых позволило бы адекватно интерпретировать данные социологических исследований в области религиозности. К таким подходам следует отнести, прежде всего, семиотический, в частности семантический подход, а также теорию понимания. Эти подходы позволят восполнить недостаточность и неадекватность для исследования религиозности основного метода сбора эмпирической информации в социологии религии - опроса. Неадекватность опроса как метода исследования религиозности в ситуации постоянной трансформации религиозных представлений значительно усиливается.
Стаття присвячена аналізу підходів, використання яких дозволило б адекватно інтерпретувати дані соціологічних досліджень в галузі релігійності. До таких підходів слід віднести, перш за все, семіотичний, зокрема - семантичний підхід, а також -теорію розуміння. Ці підходи дозволять компенсувати недостатність і неадекватність опитування як основного методу збору емпіричної інформації в соціології релігії. Неадекватність опитування як методу дослідження релігійності в ситуації постійної трансформації релігійних уявлень значно посилюється.
The strategies that would allow to interpret results of sociological researches in the area of religiousness appropriately are studied in the article. Among such strategies there are foremost semiotics, in particular semantic approach, and also theory of understanding. These strategies can compensate for insufficiency and inadequacy of the opinion poll as the basic method of collection of empiric information in sociology of religion. The inadequacy of opinion poll as a method of research into religiousness becomes more apparent in the situation of religious views' permanent transformation.
Description: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2006. - Том 11, Вип. 10: Сер. "Соціологія, політологія". – укр. і рос.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/790
Other Identifiers: УДК 300.52.300.54
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vest_Soz_06_10_10_45-53+.pdf133.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.