Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНіценко, Віталій Сергійович-
dc.contributor.authorНиценко, Виталий Сергеевич-
dc.contributor.authorNitsenko, Vitalii S.-
dc.date.accessioned2016-01-25T08:43:53Z-
dc.date.available2016-01-25T08:43:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВісник Сумського національного аграрного університетуuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7861-
dc.descriptionВісник Сумського національного аграрного університету: «Економіка і менеджмент», Вип. 4(63), 2015.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням управління збутовою політикою підприємства на засадах маркетингу, формуванню адекватної ринковому середовищу збутової системи на основі вивчення цілей збуту. Досліджено основні проблеми збутової політики аграрних підприємств і запропоновано способи їх вирішення. Особлива увага приділяється формуванню каналів розподілу продукції. Вста- новлено, що найефективнішим є логістичний підхід до загальної концепції маркетингу.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена вопросам управления сбытовой политикой предприятия на принципах маркетинга, формированию адекватной рыночной среде сбытовой системы на основе изучения целей сбыта. Исследованы основные проблемы сбытовой политики аграрных предприятий и предложены способы их решения. Особое внимание уделяется формированию каналов распределения продукции. Установлено, что самым эффективным является логистический подход к общей концепции маркетинга.uk
dc.description.abstractThe article is devoted the questions of management of enterprise a sale policy on principles of marketing, to forming of adequate the market environment of the sale system on the basis of study of aims of sale. Investigational the basic problems of sale policy of agrarian enterprises are offered methods of their decision. The special attention is spared forming of ductings of distributing of products. It is set that most effective is the logistic going near general conception of marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка і менеджмент;Вип. 4 (63), С. 103-107.-
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectканал розподілу продукціїuk
dc.subjectсбытuk
dc.subjectсбытовая политикаuk
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk
dc.subjectканал распределения продукцииuk
dc.subjectsaleuk
dc.subjectsale policyuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectchannel of distribution of productsuk
dc.titleЗбутова політика аграрних підприємств: сучасний стан та перспективи розвиткуuk
dc.title.alternativeСбытовая политика аграрных предприятий: современное состояние и перспективы развитияuk
dc.title.alternativeThe marketing policy of agricultural enterprises: current state and prospects of developmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
103-107-2015.pdf294.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.