Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7780
Title: Комплексне дослідження рекламного впливу в аспекті нейролінгвістичного програмування
Other Titles: Комплексное исследование влияния рекламы в аспекте нейролингвистического программирования
Complex advertisement of influence research in aspect of neurolinguistic programming
Authors: Ковалевська, Тетяна Юріївна
Ковалевская, Татьяна Юрьевна
Kovalevska, Tetiana Yu.
Citation: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: реклама
сугестія
нейролінгвістичне програмування
Мілтон-модель
суггестия
нейролингвистическое программирование
Милтон-модель
advertisement
influence
suggestion
neurolinguistic programming
Milton-model
Series/Report no.: Філологія;Т. 19, Вип. 4(10).
Abstract: В статті висвітлено роль нейролінгвістичного програмування в комплексному аналізі маркерів рекламного впливу. Пропонований підхід уможливлює як теоретичне опрацювання проблематики медійного впливу (зокрема реклами), так і практичний синтез програмованих текстів.
В статье определена роль нейролингвистического программирования в комплексном анализе рекламной суггестии. Предложенный поход может быть актуальным как в теоретических исследованиях медийного влияния (в частности рекламы), так и в практическом синтезе соответствующих текстов.
In the article, the role of neurolinguistic programming in the advertisement influence complex analysis is defined. The approach offered makes it possible both to process the media influence problems (especially advertisement) in theory and to synthesize the programmed texts in practice.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7780
Appears in Collections:Вісник Одеського національного університету. Філологія: літературознавство, мовознавство

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
169-174.pdf295.98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.