Комунікаційне забезпечення маркетингу інноваційної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
ЛЕРАДРУК
Анотація
В даний час, коли в Україні відбуваються кардинальні економічні реформи, значною мірою підвищуються роль і значення сучасних керівників, як державних організацій, так і комерційних підприємств у прискоренні та підвищенні ефективності проведених реформ. При цьому ряд відомих авторів вважають, що процес керівництва складається з навичок особистого впливу на підлеглих, засобів комунікацій і методів формування трудової поведінки підлеглих. Деякі вчені та фахівці розглядають поведінку підлеглих як самостійну функцію управління.
Опис
Матеріали ... : присвяч. святкуванню 150-річчя створення Одеського нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова / гол. редкол.: Н. Л. Кусик ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту, ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та управління . – Одеса : ЛЕРАДРУК, 2015 .
Ключові слова
інноваційна діяльність, маркетинг
Бібліографічний опис
Матеріали ... : присвяч. святкуванню 150-річчя створення Одеського нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова / гол. редкол.: Н. Л. Кусик ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту, ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та управління.
DOI
ORCID:
УДК