Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7747
Title: Комунікаційне забезпечення маркетингу інноваційної діяльності
Authors: Захарченко, Наталя Вячеславівна
Zakharchenko, Natalia V.
Захарченко, Наталья Вячеславовна
Citation: Матеріали ... : присвяч. святкуванню 150-річчя створення Одеського нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова / гол. редкол.: Н. Л. Кусик ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту, ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та управління.
Issue Date: 2015
Publisher: ЛЕРАДРУК
Keywords: інноваційна діяльність
маркетинг
Series/Report no.: ;С. 30-31.
Abstract: В даний час, коли в Україні відбуваються кардинальні економічні реформи, значною мірою підвищуються роль і значення сучасних керівників, як державних організацій, так і комерційних підприємств у прискоренні та підвищенні ефективності проведених реформ. При цьому ряд відомих авторів вважають, що процес керівництва складається з навичок особистого впливу на підлеглих, засобів комунікацій і методів формування трудової поведінки підлеглих. Деякі вчені та фахівці розглядають поведінку підлеглих як самостійну функцію управління.
Description: Матеріали ... : присвяч. святкуванню 150-річчя створення Одеського нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова / гол. редкол.: Н. Л. Кусик ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту, ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та управління . – Одеса : ЛЕРАДРУК, 2015 .
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7747
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30-31.pdf282.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.