Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7528
Назва: Феномен «поделиться информацией» как современная коммуникативная практика социальных медиа: социальные, психологические и риторические функции
Інші назви: Феномен «поділитися інформацією» як сучасна комунікативна практика соціальних медіа: соціальні, психологічні й риторичні функції
The phenomenon «to share information» as modern communicative practice of social media: social, psychological and rhetorical functions
Автори: Лычковская, Оксана Рейнгольдовна
Личковська, Оксана Рейнгольдівна
Lychkovska, Oksana R.
Бібліографічний опис: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: коммуникативные практики
социальные медиа
«деление информацией»
социальные сети
Web 2.0
Wayback machine
комунікативні практики
соціальні медіа
«ділитися інформацією»
соціальні мережі
communicative practices
social media
«share of information»
social networks
Серія/номер: Соціологія і політичні науки;Т. 20, вип. 1(22); С. 33-39.
Короткий огляд (реферат): Главная идея, которой посвящено наше исследование, — это всестороннее расмотрение новой коммуникативной практики социальных медиа, практики «деления» или «обмена» информацией, в рамках которой возможно выделить две основные логики проявления: появление нечетких объектов, которыми делятся или обмениваются, развертывание этой практики на те объекты, которые ранее не связывались с понятием «обмена» или «деления», и использование слова «поделиться» без объекта. Автор также анализирует позитивные и негативные последствия данного феномена в социальном и психологическом контекстах.
Головна ідея, який присвячене наше дослідження, — це всебічний аналіз нової комунікативної практики соціальних медіа, практики «розповсюдження» або «обміну» інформацією, у рамках якої можливо виділити дві основні логіки прояву: поява нечітких об’єктів, якими діляться або обмінюються, розгортання цієї практики на ті об’єкти, які раніше не зв’язувалися з поняттям «обміну» або «розповсюдження», і використання слова «поділитися» без об’єкта. Автор також аналізує позитивні й негативні наслідки даного феномена в соціальному й психологічному контекстах.
Our research deals with a complete investigation of new a communicative practice of social media, a practice of «share» or «exchange» of information within which 2 main logics of manifestation are possible to allocate: emergence of indistinct objects which share or exchange, expansion of this practice on those objects which didn’t contact earlier with a concept of «exchange» or «share» and use of the word «share» without object. The author also analyzes positive and negative consequences of this phenomenon in social and psychological contexts.
Опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2015.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7528
Інші ідентифікатори: УДК 316.77
Розташовується у зібраннях:Міжнародні та політичні дослідження

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33-39a.pdf176.14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.