INTEGRATED OBJECT-ORIENTED CONCEPTION OF GEOMARKETING AS A TOOL FOR PROMOTION OF REGIONAL SUSTAINABLE DEVELOPMENT

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
In the paper we propose new vision of geographical marketing as a tool for promotion of regional sustainable development. Integrated object-oriented conception of geomarketing was designed by adoption and elaboration of some new ideas and approaches, such as "place marketing", "non-profit marketing", "counter-marketing", "collaborative spatial decision-making", "endogenous regional development", "regional sustainable development", "public-private partnership". The proposed geomarketing conception is based on integration of three different interpretations of geomarketing: 1) as a traditional marketing tool providing procedures of 'geosegmentation' and 'geopositioning' in market analysis; 2) as a marketing of places (placemarketing); 3) as a marketing of geographic knowledge and technologies helping to promote sustainable regional development. On the example of Ukraine we explore how geomarketing in such a comprehensive way may be implemented in business, public administration and regional planning. У статті пропонується нове трактування поняття географічного маркетингу як інструмента, що забезпечує стійкий розвиток територій. Інтегровану об'єктно-орієнтовану концепцію геомаркетингу було розроблено шляхом синтезу та адаптації низки нових ідей та підходів, включаючи "маркетинг місць", "некомерційний маркетинг", "зустрічній маркетинг", "системи колективного прийняття просторових рішень", "ендогенний регіональний розвиток", "сталий розвиток регіонів", "партнерство бізнесу та громади". Концепцію розроблено на основі синтезу трьох різних інтерпретацій поняття "геомаркетинг": 1) як традиційного маркетингового засобу, що забезпечує процедури "геосегментації" та "геопозиціювання" в аналізі ринку; 2) як маркетингу місць (територій); 3) як маркетингу географічних знань і технологій, що сприятимуть сталому розвиткові територій. На прикладі України досліджується, яким чином геомаркетинг у такій інтерпретації може знайти застосування у бізнесі, державному управлінні та регіональному плануванні. В статье предлагается новая трактовка понятия географического маркетинга как инструмента обеспечения устойчивого развития территорий. Интегрированная объектно-ориентированная концепция геомаркетинга была разработана путем синтеза и адаптации ряда новых идей и подходов, включая "маркетинг мест", "некоммерческий маркетинг", "встречный маркетинг", "системы коллективного принятия пространственных решений", "эндогенное региональное развитие", "устойчивое развитие региона", "партнерство бизнеса и общественности". Предлагаемая концепция разработана на основе синтеза трех различных интерпретаций понятия "геомаркетинг": 1) как традиционного маркетингового средства, обеспечивающего процедуры "геосегментации" и "геопозиционирования" в анализе рынка; 2) как маркетинга мест (территорий); 3) как маркетинга географических знаний и технологий, содействующих устойчивому развитию территорий. На примере Украины исследуется, как геомаркетинг в такой интерпретации может найти применение в бизнесе, государственном управлении и региональном планировании.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета / ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2005. - Том 10, Вип. 6 : Сер. “Географічні та геологічні науки”. - укр. та рос.
Ключові слова
geomarketing, geosegmentation, placemarketing, endogenous regional development, regional sustainable development, геомаркетинг, геопозиціювання, маркетинг місця, ендогенний регіональний розвиток, регіональний сталий розвиток, геомаркетинг, геосегментация, маркетинг места, эндогенное региональное развитие, региональное устойчивое развитие
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета