Компьютерная деловая игра как модель для принятия менеджером стратегических решений

Ескіз
Дата
2015
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье рассмотрена компьютерная деловая игра «Ценовая стратегия» как модель для принятия менеджером стратегических решений в области ценообразования и рекламных затрат. Проанализированы оптимальные стратегии участников игры. Показаны дидактические возможности данной игры для получения участниками навыков стратегического мышления и анализа.
У статті розглянута комп'ютерна ділова гра «Цінова стратегія» як модель для ухвалення менеджером стратегічних рішень в області ціноутворення та рекламних витрат. Проаналізовано оптимальні стратегії учасників гри. Показано дидактичні можливості даної гри для отримання учасниками навичок стратегічного мислення та аналізу.
In the article the computer business game "pricing strategy" is considered as a model for the adoption of strategic decisions by manager in the field of pricing and advertising expenses. The best strategies for game participants are analyzed. The didactic possibilities of the game for participants of strategic thinking skills and analysis are showing.
Опис
Ключові слова
компьютерная деловая игра, ценовая стратегия, стратегические решения, обучение маркетингу, моделирование игровой стратегии, комп'ютерна ділова гра, цінова стратегія, стратегічні рішення, навчання маркетингу, моделювання ігрової стратегії, computer business game, pricing strategy, strategic decisions, marketing training, simulation gaming strategy
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК