Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7307
Title: Анализ терминологии «эмоционального маркетинга»
Other Titles: Аналіз термінології «емоційного маркетингу»
Analysis of the terminology of "emotional marketing
Authors: Мазур, Елена Евгеньевна
Мазур, Олена Євгеніївна
Mazur, Olena Ye.
Citation: Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: развитие маркетинга
эмоциональные и рациональные выгоды товара
эмоциональный маркетинг
потребности
парадигма
розвиток маркетингу
емоційні та раціональні вигоди товару
емоційний маркетинг
потреби
development of marketing
emotional and rational benefits of product
emotional marketing
needs
paradigm
Series/Report no.: ;Т. 2, вип. 1/3.
Abstract: В статье представлен критический анализ актуального направления в маркетинге – «эмоционального маркетинга». Приводится разбор возникающих в связи с этим новых понятий. Показана несостоятельность рассмотрения «эмоционального маркетинга» как новой парадигмы.
У статті представлено критичний аналіз актуального напряму в маркетингу – «емоційного маркетингу». Наводиться розбір виникають у зв'язку з цим нових понять. Показана неспроможність розгляду «емоційного маркетингу» як нової парадигми.
The article highlights a critical analysis of a current trend in marketing – "emotional marketing." The author proposes the analysis of new definitions arising from this concept. It is stressed the incompatibility of "emotional marketing" as a new paradigm.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7307
Appears in Collections:Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
79-86.pdf300.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.