Анализ терминологии «эмоционального маркетинга»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье представлен критический анализ актуального направления в маркетинге – «эмоционального маркетинга». Приводится разбор возникающих в связи с этим новых понятий. Показана несостоятельность рассмотрения «эмоционального маркетинга» как новой парадигмы.
У статті представлено критичний аналіз актуального напряму в маркетингу – «емоційного маркетингу». Наводиться розбір виникають у зв'язку з цим нових понять. Показана неспроможність розгляду «емоційного маркетингу» як нової парадигми.
The article highlights a critical analysis of a current trend in marketing – "emotional marketing." The author proposes the analysis of new definitions arising from this concept. It is stressed the incompatibility of "emotional marketing" as a new paradigm.
Опис
Ключові слова
развитие маркетинга, эмоциональные и рациональные выгоды товара, эмоциональный маркетинг, потребности, парадигма, розвиток маркетингу, емоційні та раціональні вигоди товару, емоційний маркетинг, потреби, development of marketing, emotional and rational benefits of product, emotional marketing, needs, paradigm
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК