Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/724
Назва: ПРОДУКТИВНО-СИНТЕТИЧНИЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ ГЕОГРАФІВ
Інші назви: ПРОДУКТИВНО-СИНТЕТИЧЕСКИЙ УРОВЕНЬ ПОДГОТОВКИ ГЕОГРАФОВ
PRODUCTIVE-SYNTETIC LEVEL OF PREPARATION GEOGRAPHER
Автори: Пилипенко, Галина Павлівна
Суворовська, Ольга Леонідівна
Пилипенко, Галина Павловна
Суворовская, Ольга Леонидовна
Pylypenko, Halyna P.
Suvorovska, Olha L.
Бібліографічний опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
Дата публікації: 2007
Видавництво: Астропринт
Ключові слова: продуктивно-синтетичний рівень знань
інноваційні методи
апроксимація
евристика
риторика
производительно-синтетический уровень знаний
инновационные методы
аппроксимация
эвристика
production-synthetic level of the know ledges
innovative methods
approximation
heuristics
rhetoric
Серія/номер: Географічні та геологічні науки;Том 12, Вип. 8. - С. 174 - 179.
Короткий огляд (реферат): Окреслена актуальна проблема посилення творчої складової в навчальному процесі вищої школи. Аналізується сучасний стан підготовки фахівців. Запропоновані заходи розвитку активності, майстерності, винахідливості, здібності до творчого розкриття географічної особистості, організації продуктивно- синтетичного рівня навчання. З’ясована необхідність поширення принципів демократизації, свободи висловлювання, вміння аргументац ії, впровадження в навчальний процес елементів евристичного навчання. Визначені пріоритетні напрямки оволодіння картографічною мовою спі- лкування географів — геопросторовий картографічний спосіб мислення, картографічний метод набуття нових знань, застосування екстраполяційнопрогностичних методів, апроксимаційних підходів. Очерчена актуальная проблема усиления творческой составляющей в учебном процессе высшей школы. Анализируется современное состояние подготовки специалистов. Предложены мероприятия развития активности, искусной изобретательности, способности к творческому поиску географической личности, подготовки производительно-синтетического уровня обучения. Выяснена необходимость распространения принципов демократизации, свободы высказывания, умение аргументации, внедрения в учебный процесс эвристического обучения. Определены приоритетные направления овладения картографическим языком общения географов — геопространственный картографический способ мышления, картографический метод приобретения новых знаний, применение экстраполяционно-прогностических методов, апроксимационных подходов. The Outlined actual problem of the reinforcement creative forming in scholastic process of the high school. The modern condition of preparation specialist is analysed. The Offered actions of the development to activities, mastery, inventiveness, abilities to creative searching for of the geographical personality, preparation production-synthetic level of the education. Realized need of the spreading principle to democratizations, liberties of the utterance, skill to argumentations, introduction in scholastic process of the heuristic education. They Are Determined priority directions of the mastering by cartographic language of the contact geographer — geospace cartographic way of the thinking, cartographic method of acquisition of the new know ledges, using extrapolation-prognostic of the methods, approximate approach.
Опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета / ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2007. - Том 12, Вип. 8 : Сер. “Географічні та геологічні науки”. - укр. та рос.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/724
Розташовується у зібраннях:Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вестник ОНУ география геология т 12 в 8_174-179+.pdf63.56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.