Соціально-психологічні проблеми безперервної освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Перехід економіки на інформаційний етап розвитку і необхідність створення принципово нового продукту – наукоємких ідей і технологій – корінним чином змінюють вимоги до якостей працівника і виводять на перше місце «людський чинник»: комунікативність як здатність працювати в команді, творчеськість як здатність генерувати нові ідеї і вміння навчатися як здатність швидко освоювати і практично застосовувати нову інформацію. Це означає, що в такій категорії, як «багатство і конкурентоспроможність країни», економіка виробництва поступається своїм місцем економіці Знань і Людині, володареві цих знань.
Опис
Психолого-педагогічні умови розвитку освітнього простору держави. – Львів, 2013.
Ключові слова
cоціально-психологічні проблеми, безперервної освіти
Бібліографічний опис
Психолого-педагогічні умови розвитку освітнього простору держави
DOI
ORCID:
УДК