Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7104
Назва: | Соціально-психологічні проблеми безперервної освіти |
Автори: | Шрагіна, Лариса Ісаківна Шрагина, Лариса Исааковна Shragina, Larisa I. |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні умови розвитку освітнього простору держави |
Дата публікації: | 2013 |
Ключові слова: | cоціально-психологічні проблеми безперервної освіти |
Серія/номер: | ;С. 604-607. |
Короткий огляд (реферат): | Перехід економіки на інформаційний етап розвитку і необхідність створення принципово нового продукту – наукоємких ідей і технологій – корінним чином змінюють вимоги до якостей працівника і виводять на перше місце «людський чинник»: комунікативність як здатність працювати в команді, творчеськість як здатність генерувати нові ідеї і вміння навчатися як здатність швидко освоювати і практично застосовувати нову інформацію. Це означає, що в такій категорії, як «багатство і конкурентоспроможність країни», економіка виробництва поступається своїм місцем економіці Знань і Людині, володареві цих знань. |
Опис: | Психолого-педагогічні умови розвитку освітнього простору держави. – Львів, 2013. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7104 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та доповіді ФМФІТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shrag2013d.pdf | 50.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.