Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7086
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шрагина, Лариса Исааковна | - |
dc.contributor.author | Шрагіна, Лариса Ісаківна | - |
dc.contributor.author | Shragina, Larisa I. | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-15T09:35:42Z | - |
dc.date.available | 2015-07-15T09:35:42Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7086 | - |
dc.description | Вища освіта України – Додаток 3 до №1, Том ІІІ, 2012р. –Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». | uk |
dc.description.abstract | В качестве системного предлагается рассматривать мышление, уровень развития которого при познании человеком мира предметов и явлений объективной действительности позволяет устанавливать взаимосвязи между ними, выявлять закономерности протекания процессов их взаимодействия и развития, прогнозировать это развитие и эффективно решать возникающие при этом проблемы. | uk |
dc.description.abstract | Як системне пропонується розглядати мислення, рівень розвитку якого при пізнанні людиною світу предметів і явищ об'єктивної дійсності дозволяє встановлювати взаємозв'язки між ними, виявляти закономірності протікання процесів їх взаємодії і розвитку, прогнозувати цей розвиток і ефективно вирішувати проблеми, що виникають при цьому. | uk |
dc.description.abstract | As a system it is suggested to examine thought, the level of development of which at cognition of the world of objects and phenomena objective reality a man allows to set intercommunications between them, to expose conformities to law of flowing of processes of their co-operation and development, forecast this development and effectively to work out arising up here problems. | uk |
dc.language.iso | ru | uk |
dc.publisher | Педагогічна преса | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;Додаток 3 до №1, Том ІІІ, С. 241-246. | - |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | системный подход | uk |
dc.subject | мышление | uk |
dc.subject | системное мышление | uk |
dc.subject | уровень развития | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | мислення | uk |
dc.subject | системне мислення | uk |
dc.subject | рівень розвитку | uk |
dc.subject | system | uk |
dc.subject | approach of the systems | uk |
dc.subject | thought | uk |
dc.subject | system thought | uk |
dc.subject | level of development | uk |
dc.title | Системное мышление в контексте психологии мышления и педагогики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Статті та доповіді ФПСР |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Srag2012.pdf | 96.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.