Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7086
Title: Системное мышление в контексте психологии мышления и педагогики
Authors: Шрагина, Лариса Исааковна
Шрагіна, Лариса Ісаківна
Shragina, Larisa I.
Citation: Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис
Issue Date: 2012
Publisher: Педагогічна преса
Keywords: система
системный подход
мышление
системное мышление
уровень развития
система
системний підхід
мислення
системне мислення
рівень розвитку
system
approach of the systems
thought
system thought
level of development
Series/Report no.: ;Додаток 3 до №1, Том ІІІ, С. 241-246.
Abstract: В качестве системного предлагается рассматривать мышление, уровень развития которого при познании человеком мира предметов и явлений объективной действительности позволяет устанавливать взаимосвязи между ними, выявлять закономерности протекания процессов их взаимодействия и развития, прогнозировать это развитие и эффективно решать возникающие при этом проблемы.
Як системне пропонується розглядати мислення, рівень розвитку якого при пізнанні людиною світу предметів і явищ об'єктивної дійсності дозволяє встановлювати взаємозв'язки між ними, виявляти закономірності протікання процесів їх взаємодії і розвитку, прогнозувати цей розвиток і ефективно вирішувати проблеми, що виникають при цьому.
As a system it is suggested to examine thought, the level of development of which at cognition of the world of objects and phenomena objective reality a man allows to set intercommunications between them, to expose conformities to law of flowing of processes of their co-operation and development, forecast this development and effectively to work out arising up here problems.
Description: Вища освіта України – Додаток 3 до №1, Том ІІІ, 2012р. –Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання».
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7086
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Srag2012.pdf96.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.