Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7025
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глазунова, М. А. | - |
dc.contributor.author | Меєрович, М. Й. | - |
dc.contributor.author | Шрагіна, Лариса Ісаківна | - |
dc.contributor.author | Шрагина, Лариса Исааковна | - |
dc.contributor.author | Shragina, Larisa I. | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-30T13:31:44Z | - |
dc.date.available | 2015-06-30T13:31:44Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7025 | - |
dc.description | Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології. - Том ІІ.: Київ, 2002. | uk |
dc.description.abstract | Якщо метою системи освіти є розвиток особистості, то виникає питання: "Якими повинні бути зміст і методологія освіти, щоб дитина плідно розвивалася?». У пошуках технологій, що дозволяють вирішити цю проблему, педагоги все частіше звертаються до теорії вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Б. в. | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;Том ІІ, С. 62 – 66. | - |
dc.subject | теорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ) | uk |
dc.subject | природознавство | uk |
dc.subject | інтегрований курс | uk |
dc.title | Психологічні результати застосування методології ТРВЗ в інтегрованому курсі природознавства | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Статті та доповіді ФМФІТ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GlazunovaMeerSrag.pdf | 57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.