Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7025
Назва: | Психологічні результати застосування методології ТРВЗ в інтегрованому курсі природознавства |
Автори: | Глазунова, М. А. Меєрович, М. Й. Шрагіна, Лариса Ісаківна Шрагина, Лариса Исааковна Shragina, Larisa I. |
Бібліографічний опис: | Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | Б. в. |
Ключові слова: | теорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ) природознавство інтегрований курс |
Серія/номер: | ;Том ІІ, С. 62 – 66. |
Короткий огляд (реферат): | Якщо метою системи освіти є розвиток особистості, то виникає питання: "Якими повинні бути зміст і методологія освіти, щоб дитина плідно розвивалася?». У пошуках технологій, що дозволяють вирішити цю проблему, педагоги все частіше звертаються до теорії вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ). |
Опис: | Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології. - Том ІІ.: Київ, 2002. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7025 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та доповіді ФМФІТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GlazunovaMeerSrag.pdf | 57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.