Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7025
Title: | Психологічні результати застосування методології ТРВЗ в інтегрованому курсі природознавства |
Authors: | Глазунова, М. А. Меєрович, М. Й. Шрагіна, Лариса Ісаківна Шрагина, Лариса Исааковна Shragina, Larisa I. |
Citation: | Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології |
Issue Date: | 2002 |
Publisher: | Б. в. |
Keywords: | теорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ) природознавство інтегрований курс |
Series/Report no.: | ;Том ІІ, С. 62 – 66. |
Abstract: | Якщо метою системи освіти є розвиток особистості, то виникає питання: "Якими повинні бути зміст і методологія освіти, щоб дитина плідно розвивалася?». У пошуках технологій, що дозволяють вирішити цю проблему, педагоги все частіше звертаються до теорії вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ). |
Description: | Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології. - Том ІІ.: Київ, 2002. |
URI: | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7025 |
Appears in Collections: | Статті та доповіді ФМФІТ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GlazunovaMeerSrag.pdf | 57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.